f BN PHOTOSHOP GAMBAR!! ~ Ikrar Pemuda

Sunday, April 15, 2012

BN PHOTOSHOP GAMBAR!!


"Nampak sangat photoshop gambar ni untuk nampak ramai" ... mungkin itu lah yang akan dikatakan oleh juak-juak pakatan kalau tengok gambar di atas..Sori la brader..tak main la photoshop photoshop...hehehe...

INI REAL BEB!!!

Untuk berita lanjut gi ke sini


1 comment:

  1. Gua setuju...ini gambar real punye.Sbb gua tinggal dekat dekat situ.Masa majlis nak mula gua lalu kat situ untuk ke Hospital Putrajaya kerana emak gua sesak nafas.Masa lalu aje gua dah dapat problem nak lepas sbb depa ni terlalu ramai.

    Jadi yg lain tu x yahlah nak komen kata tak ramai.

    Rahim Janggut

    ReplyDelete