f BALASAN SEBAB GUNA MODAL SYURGA ~ Ikrar Pemuda

Friday, April 6, 2012

BALASAN SEBAB GUNA MODAL SYURGA


PAS masih tetap guna modal syurga..kononnya undi PAS dapat syurga dan undi yang lain dapat neraka..kalau undi Anwar dapat syurga ke? Nik Aziz kata bila bercakap tentang Islam memang ada cakap pasal syurga dan neraka..tapi PAS sekarang bukan cakap pasal Islam Tok Nik..PAS sekarang dah tak perjuangkan negara Islam, hudud dah takde bunyi dah...umat Islam nak dimurtad pon ditolak ketepi, tanah masjid dijual dan dijadikan kompleks membeli belah pon PAS buat pekak..Anwar romen China Doll PAs kata takde bukti walaupon video tu dah terang2 muka Anwar...apa yang tinggal lagi pada PAS? Lagi mau cakap syurga kat Tok Nik?

Namun, akibat terlampau memikirkan kuasa, rakyat negeri Kelantan pon PAS tak tau nak jaga...kata je Negeri Tadahan Wahyu..walhal maksiat sana sini berlaku..


Takkan mereka ni beromen pon salah UMNO jugak?
PAS hanya pandai letak label "NEGERI TADAHAN WAHYU"..wahyu hanya untuk nabi...pelik betul PAS boleh label Kelantan sedemikian rupa..

Seharusnya kerajaan yang sudah diundi rakyat, harus menunaikan janjinya semasa pilihanraya jika Parti PAS menjanjikan syurga...bagaimanakah PAS nak laksana janji tersebut sedangkan itu adalah hak Allah...

Bermakna, bila PAS menjanjikan syurga itu adalah satu kesalahan besar PAS kepada semua umat Islam kerana mempermainkan hak-hak Allah...tiada siapa pon tahu siapa yang akan masuk syurga atau neraka selain Allah SWT...

0 comments:

Post a Comment