f PM BIKIN MALU BN? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, March 4, 2012

PM BIKIN MALU BN?


Lihatlah betapa humble nya Perdana Menteri kita Datuk Seri Najib Tun Razak meminta maaf kepada rakyat di atas kesilapan BN pada masa lalu. Bukan sahaja meminta maaf, tetapi beliau juga berjanji akan membetulkan dan memberikan perkhidmatan terbaik kepada rakyat! Tahniah kami ucapkan buat pemimpin No. 1 negara di atas sikap sebegini yang mencerminkan dan dia membuktikan kata-katanya pada masa dia dilantik jadi PM dulu iaitu era "government knows best" sudah berakhir...bermakna Datuk Seri faham bahawa rakyat kini bukan seperti dahulu, kini rakyat semuanya sudah mempunyai pendidikan...bahkan permintaan dari rakyat bukan sahaja dari segi material dan infrastruktur sahaja, bahkan lebih dari itu termasuk kerohanian, integriti dan kecemerlangan...

Di kala Pakatan Haram sedang ego dengan kejayaan mereka pada PRU lepas, dan masih menuding segala kesilapan pentadbiran mereka kepada BN, tampil Datuk Seri meminta maaf dan berikrar memperbetulkan kesilapan..seharusnya Datuk Seri Najib kini berada di naluri dan hati rakyat..Insya Allah..BN akan memperoleh kemenangan..

2 comments:

  1. kira najib ada telor tu. pembangkang? ceh!!! sekor-sekor sume takde telor! dh kena tangkap khalwat, dh kantoi menipu, balun pasir sampai jadi tasik, darul sampah dsb ada yg brani mintak maaf? taik kucing la. paling tidak, umno jd kambing hitam. tengok belah pemerintah, khir toyo kena, rahman bakri kena, laki shahrizat kena. tak kira sapapun, ada kes pemerintah tak campur. kalau belah pembangkang, belum jatuh hukum dh siap nk buat huruhara... siap bom lg. aku ckp betul, panas hati lantak korang la...

    ReplyDelete
  2. pok ngah nik ajisMarch 5, 2012 at 1:08 AM

    aku sokong ko Usin........

    memang puak PR takde telor....telor depa simpan dalam lubang jubur atau depa kepit dengan peha...

    aku setuju najib memohon maaf atas kesalahan BN terdahulu dan beliau berjanji akan membetulkan kesalahan dan kesilapan ...itulah ungkapan yang paling enak dan sempurna sebagai seorang insan apatah lagi sebagai umat islam yg menyokong al quran...

    tapi ostaz ostaz dan ularmak ularmak PAS pernah minta maaf ke...walaupun dah rembat dan mencekik hak orang ramai....apa yg diorang buat...maki dan tuduh ....mcm yahudi....nama je depan ada muhammad kononnya nak berkat nama nabi....tetapi perangai mcm babi....menyondol bini orang...mefitnah tanpa bukti...jual harta wakaf...laslty jual ugama pada DAP...sehingga terlahir beberapa kafir harbi yg sesenang mentafsir dan menjual beberapa kerat nas quran...

    lihatlah betapa benggongnya puak PAS yg bertepuk tangan mengakui apa cina tu baca....walaupun sebutannya tunggang langgang...

    tapi apa nak dikata...Puak PAS lebih banggang dari Cina DAP bab quran dan tafsir....tak gitu usin..??

    ReplyDelete