Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, March 5, 2012

PAKATAN AKAN MENANG DI SELANGOR DGN MAKSIAT, SAMPAH DLL?


Begitu lah kata-kata seorang pemimpin yang cakap pakai lutut..

dengan masalah sampah berleluasa di Selangor, rumah-rumah urut bercambah begitu pesat dan pelacuran bagaikan perkara biasa di bandar-bandar di Selangor..Khalid yakin Pakatan akan menang di Selangor..Tapi tiada ulasan pon atas dasar apa yang rakyat akan sokong Pakatan Haram. Apatah lagi dengan keadaan di mana ramai pemimpin-pemimpin negeri Selangor seperti Anwar Ibrahim, Elizabeth Wong dan Badrol Amin terlibat dalam aktiviti melanggan pelacur, khalwat, gambar bogel dan kancah maksiat..

TAKKAN RAKYAT SELANGOR NAK PILIH PARTI YANG PENUH DENGAN NODA DAN MAKSIAT?

PAS pula dah jauh tersasar dari perjuangkan Islam...mereka berpegang pada liberalisme yang dibawa Anwar sampaikan mahu dipimpin bukan Islam..sedangkan DAP terang-terang tak mahu PM orang Melayu..

DAP pula aktif dalam menghalalkan rumah-rumah urut dan menyokong kuat penjualan aset-aset bumiputera dalam negeri Selangor seperti PKNS dan Yayasan Selangor...mereka juga berjaya menidakkan PAS dalam menjaga hal-ehwal Islam negeri dengan membolehkan PKR memegang portfolio exco agama Islam di Selangor..

RAKYAT SELANGOR SUDAH PASTU MAHUKAN KESTABILAN DAN KEHARMONIAN DIPELIHARA..TETAPI JIKA AGAMA ISLAM DIPERKOTAK-KATIK KAN MAMPUKAH KEHARMONIAN SEPERTI INI BOLEH DIJAGA?

Masalah sampah masih lagi tidak dapat diselesaikan dengan baik di Selangor...sedangkan Pakatan sudah memerintah hampir penuh sepenggal...Jika isu semudah pengurusan sampah tidak dapat diurus..bagaimana dengan urusan penting yang lain? 

TEPUK DADA TANYA IMAN...

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages