f MENTERI BESAR BIADAP! ~ Ikrar Pemuda

Thursday, March 29, 2012

MENTERI BESAR BIADAP!


Biadap punya Menteri Besar...masuk rumah rakyat pakai kasut..apa geli ke nak pijak masuk rumah rakyat ha! 

Ini ke nama Pakatan Rakyat? Kalau geli nak pijak rumah rakyat tak payah lah nak bising nak perjuangkan hak rakyat....Hak Tuii!!!

4 comments:

  1. bukan tak tau khalid gagap ni, mudah lupa sgt. ari tu dia ckp kt sultan nk dptkan untung pasir 150juta setahun. yg dok ada 14 juta je. kes lupa la tu. stakat lupa tanggal kasut, biasa sgt. entah2 balik rumah pegi mandi, kasutpun lupa bukak..hahahaha

    ReplyDelete
  2. ye lah tu gambar edit..

    1-video anwar main china doll tu pon bukan anwar..

    2-elizabeth wong maksiat dengan pasangannya tu
    pon org UMNO puncanya..

    3-Anwar keluar statement sokong keselamatan negara Israel pon UMNO salah..

    BIG FUCKING LOL!!!!

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya MB terpaksa pakai kasut. Dulu cina Dapig masuk rumah orang melayu pun pakai kasut. Dah jadi satu teladan. Melayu dulu kalau cina pakai kasut dia tegur dan larang. Tapi dok la ni dah tak kisah. Jadi siapa nak di salahkan? Kan Dapig tungang pas pis pus dan Pkr lol.

    ReplyDelete