Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, March 27, 2012

KENAPA SERANGAN AZMIN ALI LEMAH?


Pelik juga bila serangan Azmin Ali terhadap Hassan Ali di atas tuduhan perbelanjaan ubahsuai bilik Exco Hassan Ali dikatakan tak munasabah...Takkan lah Azmin Ali tak tau yang perbelanjaan mengubahsuai tu duit kerajaan negeri sendiri dan sudah pasti ianya sudah diluluskan oleh kerajaan negeri...takkan lah Azmin tak tau yang duit tu pon bukan duit Hassan Ali atau duit Azmin Ali atau duit Khalid Ibrahim..tetapi duit kerajaan negeri yang sudah pastu perlu kelulusan Menteri Besar?

Sepatutnya Azmin Ali selaku orang paling kanan Anwar takkan menggunakan fakta sebegini untuk menyerang Hassan Ali...nampak sangat Azmin Ali masih mentah dalam dunia politik..terlalu fanatikkan Anwar Ibrahim sampai terpaksa membodohkan diri sendiri..

Azmin Ali bukan setahun jagung dalam politik..tapi selepas bertahun-tahun..kualiti serangan Azmin macam Mahfuz Omar...lemah dari segi fakta dan inti..dah tu pulak..yang mematahkan tuduhan Azmin Ali bukannya orang BN, tapi Menteri Besar Selangor yang juga orang PKR sendiri!!

Aduhaiii..malu nyeeee noook..

Last-last sekarang Azmin Ali diserang kiri dan kanan mengenai kekayaannya yang "luarbiasa" ketika menjadi pembantu kepada Anwar Ibrahim..heheheh



IP: Mana Azmin Ali dapat duit banyak beli ferrari tu?

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages