Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, February 27, 2012

SELANGOR DIPIMPIN KAKI MAKSIAT?


Apa nak jadi lah negeri Selangor ni. Ada pimpinan pun penuh dengan kemaksiatan. Mana taknya penasihat ekonomi negeri Selangor terlibat dengan video seks dengan pelacur China, lepas tu sokong pulak keselamatan Israel. Exco negeri, Elizabeth Wong pulak ada skandal dengan Hilmi sampai gambar "hutan" elizabeth Wong pon terdedah. Terbaru KETUA PENERANGAN NEGERI SELANGOR, USTAZ DR. Badrolamin ditangkap khalwat dengan ISTERI ORANG!

Di peringkat rakyat pulak, rumah-rumah urut semakin banyak, pelacuran berleluasa. Terbaru, sinar harian melaporkan semalam di Kajang, premis rumah urut diserbu oleh Polis bukan setakat ada pelacur, tapi siap tunjuk video lucah bagi rangsang pelanggan!

Rakyat negeri Selangor fikir-fikirkanlah, mereka tu semua berjawatan punyai gaji dan elaun di bayar guna duit rakyat negeri Selangor. Tapi mereka-mereka ni sedap-sedap buat maksiat...dan biarkan gejala-gejala maksiat berleluasa di negeri Selangor ini...PAS yang diharapkan perjuangkan Islam lelap dan senyap ditelan arus Anwar dan DAP walaupun menjadi sebahagian dari kerajaan negeri..

APA DAH JADI?

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages