Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday, February 5, 2012

PAS DIJANGKITI PENYAKIT #SaveSgor


Ya..memang PAS sedang dijangkiti penyakit..penyakit yang bernama PENAFIAN atau orang Puchong panggil..IN DENIAL..
Masakan tidak, PAS nampaknya tersilap langkah dengan memecat Hassan Ali..tapi mereka terpaksa lakukan damage control dengan mengatakan tiada kesan besar ke atas PAS..Ketua Pembangkan menukilkan coretan yang menunjukkan bahawa PAS memang mengalami penyakit PENAFIAN..


"Hasan Ali membangkitkan tentang persoalan peranan kuasa yang menjadi idaman Pas selama ini. Pada pandangannya kuasa yang diperolehi hasil perkahwinan dengan PKR dan DAP tidak akan berguna seandainya usaha pembersihan kumpulan parasit yang menguasai Pas sekarang tidak dilakukan. Isu lain yang turut dipersoalkan tentang keadilan terhadap dirinya sebagai ahli parti yang dipecat tanpa diberi peluang membela diri mengikut pandangan Islam mahu pun peraturan parti. Kenyataan beliau cukup jelas dan tidak perlu diulas lanjut.

6.    Ternyata apa yang cuba dipotretkan Pas dalam perjuangan mereka hanya indah khabar dari rupa. Mereka yang hadir pastinya ingin mendengar sendiri kisah disebalik tabir permainan politik kotor pakatan rakyat yang menyebabkan tersingkirnya pengaruh golongan ulama dalam Pas. Bila kisah sebegini diceritakan oleh pemimpin UMNO, rakyat mungkin kurang percaya. Oleh yang demikian, biarlah bekas pemimpin Pas sendiri yang bercakap tentang apa yang telah berlaku di Selangor."

Ikuti nukilan terbaru Ketua Pembangkang Selangor Dato' Dr Hj Mohamad Satim Diman di sini

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages