Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, February 21, 2012

NIK AZIZ BAKAL COVER BAIK PUNYA?


Anwar nampaknya terdesak untuk cover balik kenyataannya di Wall Street Journal berkenaan dengan sokongannya terhadap keselamatan negara Israel. Ke sana ke sini Anwar pergi, sampai pergi jumpa Sheikh al-Qardawi...tapi satu kenyataannya tentang penentangannya terhadap Israel langsung tak keluar. Hari ini, dikhabarkan Anwar akan berjumpa Nik Aziz untuk menerangkan kenyataannya itu. Apa lah yang nak dikencingkan oleh Anwar kita tak pasti, tetapi apa pon yang Nik Aziz bakal kata kita harus faham ianya hanya ayat cover-up dari Nik Aziz untuk Anwar.

Damage has been done..bangkai gajah takkan boleh ditutup..itulah pepatah yang sesuai untuk Anwar. Sokongan terhadap Israel adalah satu isu yang terlalu besar kerana ia melibatkan bukan sahaja umat Islam di Malaysia, tetapi di seluruh dunia. Jika kenyataan menentang Israel pon Anwar tak boleh nak buat, apa tah lagi dalam memperjuangkannya belum tentu Anwar mahu buat.

Sudah-sudahlah Anwar...tak perlu lah diputar-putar kepala Nik Aziz tu lagi...rakyat sudah faham..Anwar memang konsisten dengan Neo con Yahudi Amerika..kalau tidak kenapa dia berkawan dengan Paul Wolfowitz, William Cohen dan sebagainya?..di antara orang-orang penting Amerika menjahanamkan Islam terutamanya di Timur Tengah ?Fikir-fikir kan lah

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages