f BINI BADRULAMIN MENGAMUK? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, February 28, 2012

BINI BADRULAMIN MENGAMUK?


Siapa tak marah...baru je kawin tahun lepas..tahun ni dah nak carik lain...bini orang pulak tu..lepas tu pulak..Badrulamin ni ada bini pertama..


siap ada tujuh anak lagi dengan isteri pertama (pegang baby)..

tapi kenapa lah mahu bantu isteri orang di bilik hotel sampai jam 3 pagi? Memalukan keluarga betol lah..

Gambar diambil ketika Badrulamin berada di Mahkamah Syariah Kuantan bersama isteri pertama...Bila susah..baru ingat bini pertama

4 comments:

  1. Comel juga bini keduanya tu, mau aku ambil tempat. Hehehehe...

    ReplyDelete
  2. Teka teki untuk juak juak kote bengkok! Kepala apa ada mulut ada rambut ada leher tak ada telinga....kah ...kah ... kote bengkok lagi power.siap balun depan belakang tak kira bini orang,sifu Al juburi.

    ReplyDelete
  3. sama2 kita doa agar perangai beliau (DNA) tidak jatuh sebagai bala pada anak2 beliau satu hari. Kesian lah anak2 tu, kalau Allah nak tunjuk dengan perangai anak2 sama mcm bapa bila besar..Ya Allah jauhi lah perangai bapa mereka dari mereka, insyaAllah

    ReplyDelete
  4. Si Badigol ni spesis Haram Jadah memalukan Agama Islam dan Ulamak!!

    Ni la yg di panggil Syaitan Bertopeng Ulamak!!! Perempuan nya pulak lebih buruk dari pelacur!!

    ReplyDelete