Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, January 5, 2012

#SaveSgor : SERDANG SYURGA AH LONG DAN SAMPAH..TQ KHALID!



Baru-baru ini terdapat laporan akhbar menyiarkan tentang longgokan sampah yang tidak dikutip di Flat Ikan Seri Serdang..Kemudian kami mendapat satu gambar yang dikirim oleh seorang penduduk Seri Serdang di dalam kawasan Parlimen Puchong..cuba tengok..Ini ke negeri Kebajikan?? Poster along bersepah sampai tutup papan tanda dilarang buang sampah..macamana pendudud tak buang sampah..kutipan sampah pon tak teratur..lepas tu poster-poster haram sewenang-wenang di tampal nak promote ah long dan macam-macam lagi..

Dalam internet punyalah gebang kata rakyat selesa di bawah pemerintahan Pakatan Haram..


Selesa kepala hotak kau lah Khalid! Takkan Rakyat selesa dengan sampah dan ceti haram kot?


TERIMA KASIH KHALID IBRAHIM KERANA MENJADIKAN NEGERI SELANGOR SYURGA SAMPAH DAN AH LONG


5 comments:

  1. Dalam Berita TV3 1.30 tgh (5/2/12) MB Selangor menyatakan ada pihak sabotaj PBT Selangor kerana melonggokkan sampah di tempat sama selepas sampah dibersihkan oleh pihak PBT. Ada lori yang bawa sampah katanya.

    Bodohnya MB ni. Beberapa hari lepas ada kenyataan pihak MBSA menyebut sebagai kontraktor tidak mahu mengangkat kerana kontrak pembersihan yang tamat pada 31/12/11 hanya ditawarkan sambungan selama dua bulan dan ini tidak dipersetujui mereka.

    MB Selangor, yang mana satu betul. Bodohnye die ni.

    ReplyDelete
  2. Anon 2:18,

    kami terpaksa akui yang MB Selangor memang bodoh..terima kasih

    ReplyDelete
  3. Aku duduk Selangor...Pilihanraya lepas boikot mengudi sbb x puashati dgn Pak Lah...x sangka plak jatuh ke PR...tapi kali nie akan mengundi BN...walaupun air free tapi sampah...mak aii...memang teruk la...kalau dulu kaw perumahan kami x de denggi tapi skrg dah ada...niat aku kerana Allah & agar org tua yg main pelacur tu insaf, btaubat dan bhenti.

    ReplyDelete
  4. Anon 3:12PM
    terima kasih atas sokongan saudara..insya Allah..Khalid bakal tumbang di PRU akan datang..sampah pon tak reti nak handle..puiihh!

    ReplyDelete
  5. MB ni memang bodoh dan PENIPU.Waktu joging aku lalu kat kediaman resm MB dan kawasan kejirannya pun dah berbau busuk dengan sampah.Ape cerite tu Sabotaj...BODOH PUNYA ORANG.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages