Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, January 20, 2012

NIK AZIZ MALU? #SaveSgor


Nik Aziz semalam ditemuramah oleh wartawan TV3 tentang kehilangan jawatan Exco Agama Islam PAS di Selangor kepada PKR. Namun, Nik Aziz guna jalan selamat dengan mengatakan itu urusan kerajaan negeri Selangor dia hanya jaga Kelantan. Tetapi sebelum-sebelum ini Nik Aziz pernah jugak mencampuri urusan politik negeri lain , contohnya di Perak.

Nik Aziz pernah tuduh MB Perak Dato' Seri Dr Zambry Kadir sebagai MB mahkamah..dan membuatkan Dato' Zambry menjawab semula kepada Nik Aziz..mulut Nik Aziz takde cover2 pasal isu negeri Perak..


Begitu juga dengan isu kekecohan di DUN Perak..Nik Aziz tak segan silu komen..

Tapi semalam Nik Aziz langsung tak mau komen pasal apa yang terjadi di Selangor. Mahu jaga hati sapa wahai Tuan Guru? Padahal takkan lah Tok Guru tak tau yang PAS sudah hilang apa yang sepatut PAS pegang di Selangor? Bukankah memartabatkan Islam itu satu perjuangan bagi PAS, tapi kalau Khalid Ibrahim yang pegang exco tersebut, bagaimana PAS nak perjuangkan?

Padahal PAS ada lagi exco-exco lain seperti Iskandar Samad dan Halimah, kenapa mereka tak pegang exco tu tapi Khalid pulak nak pegang? Tak layak ke Dr. Yunus tu? PAS memang tak boleh harap, dengan DAP dan Anwar PAS tiba-tiba tak boleh nak kata apa. Mulut dan minda terus tertutup rapat..jadi bengap. Itu lah PAS sebenarnya, konon nak CHAMPION untuk Islam...Pigi dah..Nik Aziz mungkin tau..tapi dia memang tak mau komen sebab malu dengan apa yang berlaku dengan PAS sekarang ini..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages