Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, December 15, 2011

#SaveSgor : TUDUNG JE LABUH, MULUT MCM PUAKA

PAS parti Islam, tapi hanya luaran sahaja Islam, tudung, serban, jubah itu sahaja yang ikut Islam. Tapi hati penuh dengan hasad dengki, tak tau nak bersyukur, kaki fitnah dan macam-macam lagi.

Bila dah jadi binatang politik, tak kiralah bertudung labuh ke hape..kalau PAS lah namanya, apa-apa dari kerajaan semua tak betol.

Contohnya di bawah ni..



Kerajaan dah bagi bantuan pon Siti Zailah yang juga Ahli Parlimen Rantau Panjang boleh tuduh tak cukup pulak. 

Dia sepatutnya bagi fakta la...ada berapa pulak keluarga besar yang tak cukup dengan RM500. Bukan hanya semata-mata nak bangkang..janganlah bangkang pakai lutut, pakai lah otak sket.

Bahkan, kerajaan baru sahaja beri bantuan RM100 untuk setiap anak tak kira lah berapa pon pendapatan keluarga untuk persiapan persekolahan. Dan akan datang ni pula, anak-anak yang jadi mahasiswa universiti akan dapat bantuan RM200. Dah berapa dah tu kerajaan bagi?

Lepas tu dia kata BR1M ini budaya sogok..yang kat bawah ni bukan sogok ka oi??


Bantuan Rm100 untuk warga emas di Penang


ADUN Hulu kelang bagi bantuan Jom Shopping utk Warga emas


Siti Zailah ni sepatutnya nasihatkan pada Nik Aziz untuk membantu rakyat di Kelantan. Ini sampai ada rakyat Nik Aziz sendiri pon tinggal bersama kambing. Tengok bawah ni..



Siti Zailah tak tegur ke Nik Aziz?

1 comment:

  1. haih..orang dah bagi RM500 tu bersyukur la. Kalau nak tambahan lagi RM500, carilah dengan usaha sendiri. Tuhan bagi tulang empat kerat nak suruh manusia ni berusaha. Takkan nak menadah tangan je macam parasit.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages