f #SaveSgor : PAS KATA UMNO TAKOT HUDUD, PAS MCMANA? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, December 13, 2011

#SaveSgor : PAS KATA UMNO TAKOT HUDUD, PAS MCMANA?

Kepada para penyokong PAS, anda sepatutnya tanya diri anda, adakah anda bodoh?

Jika YA, anda tak perlu baca lagi entri blog ini. Jika TIDAK, tanyakan lagi diri anda, apa jadi dengan Hudud yang diwar-warkan oleh PAS? Mana pergi?


Konsep negara berkebajikan ikut panduan yang ditetapkan dalam al-Quran? Ada tak hukuman macam dalam hukum hudud tu? Kalau takda, apa macam? Kenapa takot nak buat hukum hudud? 

Dulu marah kemain...tuduh UMNO takot nak buat hudud dan macam-macam pasal lagi tak buat hudud..nah sekarang?Baca bawah ni..ni PAS yang tulis..





PAS pernah kata, hukum hudud takkan dikenakan kepada bukan Muslim, tapi kenapa masih takut jugak?

1 comment:

  1. memang pelik... sebenarnya siapa takut hudud dan siapa permainkan hudud ni...

    depan org islam kemain lagi bersembur air liur sebut pasal islam dan hudud tp bila berdepan puak2 kafir nak sebut perkataan islam pun x terkeluar dari mulut....

    hasilnya dlm manifesto terbaru Pas, x ada sebut pun negara islam dan hudud....
    Puak2 Pas tolong jawap.. mainan apa ni...
    atau tolong ingatkan pemimpin2 Pas ni mungkin terlupa kot...

    dlm perjanjian PR (syaitan) pun memang dah termaktup negara islam dan hudud x akan dilaksanakan, yg ditanda tangani dan disaksi para pemimpin Pas yg alim ulamak lg warak....

    kepada puak2 Pas tolong jawap.... mainan apa ni...
    adakah kerana politik, pangkat, habuan dan demi rakan kafir yg anti islam tu kesucian islam pun sanggup nak digadaikan... tp memang dah lama pun islam ni digadaikan oleh juak2 Pas ni...

    Pas sedang menuju kehancuran...

    ReplyDelete