f Akhirnya Nik Aziz dapat naik pangkat ~ Ikrar Pemuda

Friday, December 2, 2011

Akhirnya Nik Aziz dapat naik pangkat


Dalam mana-mana organisasi, pekerjanya mesti mempunyai impian untuk mencapai tahap atau jawatan tertinggi dalam kerjaya mereka. Bagi seorang yang bernama Nik Aziz, tahap tertinggi baru sahaja dia capai...


Wali-wali tak main la..mursyidul am apa kelas..ulama tu kira macam taraf diploma je..sekarang Nik Aziz dan ulama-ulama PAS dah sampai tahap Nabi!!! Siapa berani tak undi "Nabi-nabi PAS" ni? ada berani?

Tak kesah air paip tak de ke..air paip kotor ke..rakyat miskin ke..itu BN punya salah..yang penting undi "Nabi-nabi" PAS...

3 comments:

  1. Ayah Pin pun tewas woooo....hebat lah Ostat yg baru nak stat nih !

    ReplyDelete
  2. Sampai bila Rakyat Kelate nak kena tipu pun tak tauuu...dengan orang2 yang berimej waraq seperti ni.

    ReplyDelete
  3. Sudah sampai masanya telah lahir 'ulamak2 sesat lagi menyesatkan'.
    Nauzubillah.....

    ReplyDelete