f PAS: Hina rupa paras dan maki hamun itu halal ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, November 29, 2011

PAS: Hina rupa paras dan maki hamun itu halal

PAS perjuangkan Islam...ye ke? Majlis ceramah PAs tu majlis ilmu..ye ke? Kutuk rupa paras dan warna kulit adalah salah satu ajaran Islam PAS agaknya..maki hamun tu memang dah lama dah..tak caya tengok ni...


Yang kutuk memang lah Nga Kor Ming orang DAP..tapi orang2 PAS seronok ketawakan apa yang si DAP tu cakap apa hal? Orang-orang PAs takde yang hitam ke?

Yang ni org PAS jugak kan?

4 comments:

  1. cina hina melayu. orang PAS boleh gelak? Apa punya penyokong PAS ni.

    ReplyDelete
  2. ini ke akhlak org yg mengatakan diri mereka pejuang keadilan,akhlak nabi dll?

    ini ke amalan ceramah yg di terapkan oleh pokx2 lebai berjanggut.?

    Malang-malang sekali,memang kita bukan nabi..setidaknya bercakap serupa bikin.

    serban meleret,janggut berpintal..(kira bagus le tu-sunnah)..tapi perangai..bau longkang lagi wangi.

    mana akhlak nabi?

    ReplyDelete
  3. alim ulamak, pak2 lebai dan semua puak2 Pas ni kata depa membangun bersama islam, perjuangan ikut sunah nabi, ia ke???

    mulut, hati maha busuk kalah bangkai...
    sanggup biarkan agama dihina oleh sahabat kafir mereka apatah lagi kalau bnagsa mereka sendiri dihina.... siap takbir lagi

    nak dengar puak cina Dap hina bangsa sendiri depan puak2 Pas memang x pernah dengar langsung tapi PAs cukup seronok Dap hina bangsa sendiri.
    nak buat macam mana kalau sifat alim ulamak Pas sendiri hidup bergelumang dengan maki hamun, fitnah memfitnah dah jadi darah daging alim ulamak puak2 Pas ni, bila bangsa kafir tumpang semangkuk lagilah puak Pas ni seronok.

    bilalah puak Pas ni nak sedar.. sampai bila nak diperbodoh2kan oleh cina Dap

    Pas sanggup membiarkan agama islam diperkotak katik dan dipertikaikan oleh cina Dap apatah lagi bangsa sendiri dihina.....

    Ini yg dikatakan membangun bersama islam...hancur
    Islam Pas dah kena gadai dan mati

    Slogan baru Pas
    "membangun bersama puak kafir harbi"

    ReplyDelete
  4. Walaupun dia sudah minta maaf namun sepatutnya di hati setiap orang Melayu perkataan tersebut telah mencalarkan hari kami sebagai bangsa Melayu. Kemudian menggelarkan Negeri Perak pula dan Kapal selam dikaitkan dengan Altantuya pula.

    Sesungguhnya di hati kecil aku ini telah terasa kesan calar dari mulut seorang pemimpin DAP yang amat biadap.

    Aku tidak lagi percaya kepada bangsa ini kerana telah banyak kali aku ditipu semasa berurus niaga dengan mereka.

    Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar.

    Sedarlah wahai bangsa ku

    Warga sebelum Merdeka

    ReplyDelete