f Vigil di UIA: PAS tak kata pulak korang kafir ye? ~ Ikrar Pemuda

Friday, October 28, 2011

Vigil di UIA: PAS tak kata pulak korang kafir ye?

Dalam Islam ada bermacam cara untuk menyatakan bantahan atau ketidak puas hatian..tetapi

CANDLE LIGHT VIGIL bukan lah salah satu caranya..tetapi itulah cara yang digunakan sekelompok belia yang mendakwa mereka mahasiswa UIA...perhimpunan tersebut diketuai oleh seorang samdol bernama Syukri Abdul Razak yang bukan pon pelajar UIA...


Lagi satu hal, kebebasan akademik apa yang mereka nak protes..pasal Aziz Bari tu ke? Statement dia tu statement akademik ke? Adakah dengan mempertikai titah Sultan Selangor sesuatu yang akademik..bodoh piang betol lah diorang ni...duduk je kat universiti tapi otak masing-masing macam kaldai sakit malaria..

Kepada Syukri..Selamat menanggun semua dosa-dosa anak-anak orang Islam yang berhimpun ikut cara kafir tu ya..tahniah..

2 comments:

  1. Bawa kertas dah siap print...pasang kaki budak u..panggil member...lepas tu belanja makan...diorang nie bukan tau mende pun...buat syok jer...jadi keldai.

    ReplyDelete
  2. Cucuh lilin dan berarak bukan budaya orang Melayu, Jangan ditiru budaya itu silap-silap buruk padahnya.

    Kalau perkara seperti itu dilakukan oleh penyokong-penyokong UMNO sudah pasti satu fatwa baru akan dikeluarkan oleh murshidul yang dolllllll.

    warga sebelum merdeka

    ReplyDelete