f Tahniah!Orang Serdang tolak PAS ~ Ikrar Pemuda

Friday, October 7, 2011

Tahniah!Orang Serdang tolak PAS

ADUN Meru merangkap pesuruhjaya PAS Selangor kata, Haji Hadi dapat sambutan hangat di Serdang...Kalau lah hangat...tentu lah dah penuh dah stadium MPSJ baru-baru ini...bukan sahaja Haji Hadi, tapi Kak Jijah Presiden PKR pon ada datang, tapi still tak ramai..pelik jugak..
Kalau hangat, court badminton kat bawah tu mesti dah penuh punya..ini takde orang pon..semua duduk kat kerusi je..

Konon nak perjuangkan nasib bekas tentera konon...lawak la haji hadi oii..tengoklah berapa orang yang datang nak tengok muka kau...tak sepadan langsung dengan taraf kau sebagai sang presiden..lain kali panggil la mat sabu, lagi ramai puak pas datang sebab boleh dengan mat sabu nyanyi, maki hamun dan sebagainya..

2 comments:

  1. sape suka pd ularmak yg brfatwa kafirkan org Islam yg bukan geng dia? Dia ni juga ularmak ketinggalan zaman.

    ReplyDelete
  2. rakyat kelantan pon tak terbela ada hati nak bela bekas tentera, bela saja lah dapig tuh huhu


    waklu said..pimai pimai duk pembohong saja lagi tak mampus.....

    ReplyDelete