f Poster pilihanraya PAS terbaru untuk PRU nanti ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, September 7, 2011

Poster pilihanraya PAS terbaru untuk PRU nanti

Tak lama lagi ada pilihanraya...PAS dijangka membuat persiapan awal sebab PAS memang bodoh senang diperkudakan oleh parti-parti lain dalam Pakhatan Haram. Awal-awal lagi PAS dah siap buat poster untuk ditampal dibanner-banner dan di blog-blog pencacai Pakatan..ini lah posternya..


Hasil kepimpinan baru, PAS yang baru sahaja menobatkan Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden PAS membuat satu hala tuju baru...setelah Presiden PAS menTIADAkan agenda penubuhan negara Islam..kini Mat Sabu pula mengADAkan agenda baru parti PAS iaitu agenda Komunis..

Tapi yang peliknya Mat Sabu tiba-tiba kata dia lupa apa yang dia cakap pasal komunis...Lepas tu dia ingat balik dan terus dia pertahankan...Kami rasa doktor yang rawat Mat Sabu lepas eksiden hari tu dia silaplah..patut dia rawat kepala mat sabu...bukan kepala lutut mat sabu..

3 comments:

  1. Swekarang baru gua faham mengapa Hadi Awang tukar slogan PAS daripada Negara Islam ke Negara Berkebajikan

    Rupa rupanya ada udang disebalik tunggul,

    Supaya Senang PAS nak ubah ideologi kepada komunis

    Supaya memudahkan PAS untuk bersekongkol dengan Komunis

    Kerana Pemimpin PAS tahu pengikut pengikut mereka taat macam Babi ...

    memang bangang la korang PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. astaghfirullahalazim... terpengaruh sgt dgn utusan meloya dan akhbar hairan..dah2 a 2 nak fitnah sana sini... ini kalilah...!!!

      Delete
  2. BN da takut kalah... skarang zaman kebangkitan islam... semua dah celik mata untuk pilih PAS.. semoga yg sokong BN diberi hidayah ALLAH sebelum terlambat... undilah PAS..!!

    ReplyDelete