f Nik Aziz cerita pasal hudud sebab PAS kurang sokongan Melayu? ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, September 21, 2011

Nik Aziz cerita pasal hudud sebab PAS kurang sokongan Melayu?



Nik Aziz tak pernah mengaku akan kesalahan sendiri. Kalau jadi apa-apa semua orang lain yang salah. Baru-baru ini dilaporkan rakyat Kelantan merupakan penghidap HIV tertinggi di Malaysia.
Lalu Nik Aziz melalui Sinar Harian meminta Perdana Menteri Dato Seri Najib mempertimbangkan hasrat Kerajaan PAS Kelantan untuk buat hukum hudud. 
“Kerajaan Negeri setiap masa hendak kepada hudud, apabila tiada hudud inilah jadinya,
rasuah, zina, pecah rumah dan sebagainya. Hudud ini perlu disegerakan, Pas Kelantan sudah lulus, semua Adun (Ahli Dewan Undangan Negeri) tidak kira, Pas atau Umno sokong 100 peratus.

“Selepas hudud diluluskan dalam Dewan Undangan Negeri (Dun), Perdana Menteri datang Kelantan dan cakap kalau Kelantan laksana hudud kami akan bertindak.

Jadi Pas Kelantan hentikan hudud walaupun semua dah siap. Akhirat kelak kalau ALLAH tanya kenapa tidak laksana hudud saya kata tanya Tun Dr Mahathir. Insya-Allah harap terbuka pintu hati Najib untuk laksanakan hudud,” katanya.

Kenyataan Nik Aziz itu sebagai mengulas laporan Yayasan Aids Malaysia yang merumuskan Kelantan mencatatkan angka tertinggi penghidap HIV, tahun lalu, selepas Pahang, Wilayah Persekutuan dan Johor."


Pok Nik, takkan main mintak kat PM macam tu sahaja?Takkan Pok Nik lupa yang Geng-geng Pakatan kan dah kata Hukum Hudud bukan polisi Pakatan..ni cuba tengok video kat bawah ni apa Karpal Singh kata:



Nik Aziz ingat tak ini pula?

DAP insists hudud laws, Islamic state not Pakatan policies
By Shazwan Mustafa Kamal August 22, 2010

Hudud law and the implementation of an Islamic state were not contained in the PR common platform, said Lim. — file pic
KUALA LUMPUR, Aug 22 — The DAP today distanced itself from renewed talk of hudud law and the implementation of an Islamic state, saying that these were not Pakatan Rakyat (PR) policies.
DAP advisor Lim Kit Siang maintained that DAP’s stand on Malaysia as a secular state has always been “constant and consistent.”

“Hudud laws and [an] Islamic state are not Pakatan Rakyat policies. This is why there is no mention of these issues in the Pakatan Rakyat common platform unveiled at the Pakatan Rakyat convention in Shah Alam on December 19 last year,” said Lim in a statement today.

Nik Aziz makin pelupa, atau saja-saja buat lupa?

IkrarPemuda: ala..pilihanraya nak dekat, lepastu nak cover balik sokongan Melayu sebab isu Mat Sabu la tu..

7 comments:

  1. sekejap nak hudud, sekejap buang hudud
    berpolitiklah kelentong rakyat kelantan
    sebab itu diturunkan macam macam bala
    kerana tak dapat rahmat dari allah
    ada pemimpin yang suka membohongi rakyat

    ReplyDelete
  2. kembali lagi kebodohan moshe nik ajis ni...gejala soSIAL yg jadi kat negeri kelantan pun nak salah org...lebih baik ko mati dari suka menunding jari kat org lain atas kesilapan diri sendiri...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  3. Nik Ajis nak Laksanakan Hudud di ibaratkan saperti batok depan pintu saja. tak de ape pun. Sebab hudud yang nak dilaksanakan adalah hudud PAS. Kalau Hudud Islam tk kan PAS nak bincang dengan DAP dan PKR saja. kenapa tk jemput ulamak dan pemimpin UMNO sama. Nak takut ape kalau kita di pihak yang benar.

    ReplyDelete
  4. BENGAP~ KALAU LAH BENGAP!

    TIPU TIPU ARTICLE INI MENIPU HAHAHA KESIAN

    ReplyDelete
  5. Kapada Nick Aziz..
    Jangtan lah nak menegakkan benang basah...selalu nak negakkan hukom hudud. Adakah teman baik kau dah setuju nak tegakkan nya saperti kapal pusing,
    kit sial, guan eng *lidah bercabang*????? dan tidak ketinggalan ....Anu_war??

    ReplyDelete
  6. nak buat hukum hudud, nak buat hukum hudud, nak buat hukum hudud,nak buat hukum hudud, nak buat hukum hudud, dah 20 tahun lebih dah apa pon tak buat, duk pembohong lagu tu lah lagi tak mampus...

    ReplyDelete
  7. nak buat hukum hudud, nak buat hukum hudud, nak buat hukum hudud,nak buat hukum hudud, nak buat hukum hudud, dah 20 tahun lebih dah apa pon tak buat, duk pembohong lagu tu lah lagi tak mampus...apa pun tak boleh la pas ni..mengantuk aku dgar pasal hudud ni.. habuk pun tak da...

    ReplyDelete