f Majlis Fatwa akan dituduh jadi agen UMNO? ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, September 28, 2011

Majlis Fatwa akan dituduh jadi agen UMNO?

Kenapa agaknya?

Baca di bawah ni..


PAS bertindak seolah-olah suatu tindakan itu dibuat semberono..macam Nik Aziz cakap la..dia kata dia lah yang bertanggungjawab mengISLAM kan kewangan kelantan dengan memindahkan wang kerajaan negeri ke bank islam..tapi siapa tegakkan bank islam tu tak cakap..

sama jugaklah macam hukum hudud, nik aziz nak main buat sahaja..padahal menurut pengerusi Majlis Fatwa, penerangan dan pemahaman sewajarnya harus dibuat terlebih dahulu..Nik Aziz dah habis dakwah ke kepada semua rakyat Kelantan..kata Nik Aziz lagi hukum hudud tak jatuh pada rakyat yang bukan Islam..

aitt??Macamana tu? Kalau sorang Islam dan seorang bukan Islam dituduh merompak, hukuman yang berbeza untuk kesalahan yang sama? Itu adilke?

0 comments:

Post a Comment