f Haji Hadi berjaya selesaikan kemelut kehadiran JAIS ke gereja... ~ Ikrar Pemuda

Monday, August 8, 2011

Haji Hadi berjaya selesaikan kemelut kehadiran JAIS ke gereja...


Tahniah Haji Hadi, tahniah PAS...Haji Hadi memang merupakan presiden terulung PAS..pandai dalam menyelesaikan beberapa permasalahan membabitkan isu politik dan agama di Malaysia ini..

1) Terbaru dalam isu kehadiran JAIS ke gereja, Haji Hadi kata:

"Kita bincang isu Selangor dan buat keputusan untuk terus ke medan yang mana kalau kita lihat ia sengaja dijadikan isu oleh Barisan Nasional (BN) untuk tutup isu Himpunan Bersih 2.0."

BN jugak yang salah...

2) Dulu isu video seks Anwar Haji Hadi kata:
"Kita berpegang kepada konsep empat saksi yang adil dalam kes zina dan liwat. Video tidak boleh jadi saksi kerana video itu besi, ia tiada mata dan telinga"

Lepas dari kenyataan ini, PAS langsung takde usaha nak membuktikan video seks itu fitnah atau ia memang benar Anwar..

Bijak kan Haji Hadi?

3 comments:

  1. Orang yang selayak2 nya selesaikan masalah ni adalah DYMM Agong dan Raja2 melayu... jgn nak tunjuk pandai la Hadi

    ReplyDelete
  2. Pas dah redi skrip utk salahkan umno...apa punya perangai pun tak taw...

    ReplyDelete
  3. diharap saudara dapat linkkan blog saya di blog saudara. terima kasih

    ReplyDelete