f PAS buat solat hajat untuk Pejuang Murtad ~ Ikrar Pemuda

Saturday, July 2, 2011

PAS buat solat hajat untuk Pejuang Murtad

Tahniah kepada PAS sebab buat solat hajat untuk Ambiga. 

Yang bodohnya PAS ni ialah, sampai buat solat hajat untuk rakyat Malaysia langgar undang-undang! Solat hajat jenis apa ni? Dah la BERSHIt ni diketuai seorang PEJUANG MURTAD dan ANTI ISLAM, takkan itu pon nak buat solat hajat?


Agak-agaknya macamana doa puak-puak PAS ni minta pada ALLAH? Takkan nak minta perhimpunan yang diketuai Ambiga yang menyalahi undang-undang ini BERJALAN LANCAR? PAS nak minta keredhaan untuk Ambiga ke?

Semoga siapa yang pergi solat hajat itu mendapat PETUNJUK yang sewajarnya dari ALLAH S.W.T

Ikrar Pemuda: hari tu solat hajat tolak fitnah untuk Anwar dah keluar bukti, sekarang mereka nak petunjuk dari Allah pasal PEJUANG MURTAD plak..kalau DIBERI apa-apa, harap PAS redha..

3 comments:

  1. Pas memang parti laknat.
    Binatang anak haram jadah penganut2 pas.
    mana sudah perginya para pejuang agama Allah dalam Pas.
    apakah hanya kepentingan dunia,anuar,dapigs dan ambabiga kamu sanjung melebihi saudara seagama dan kedaulatan negara.
    apa punya haramjadah kamu semua.
    sangggup menutup mulut dan telinga.
    Buanglah jubah,serban,janggut dan agama kamu jauh-jauh demi kebangsatan kamu sendiri.
    Adalah lebihbaik pakaian kamu diganti dengan kulit babi dan bulu2 badan kamu diganti dengan bulu babi.
    ambillah babi sebagai sembahan kamu.
    kenapa tidak kamu tumpang sekaki makan babi panggang kerana itulah makanan kaum kafirharbi yaang kamu bela.
    memang babi adalah sebaik2 binatang buat sebahagian penganut pas dajjal laknatullah

    ReplyDelete
  2. aku setuju pendapat anon kat atas...bahasa yang tepat dan bernas utk pasngok

    ReplyDelete
  3. PAS tu singkatan untuk "Pengikut Aziz Setan".
    Si Aziz tu lah yg banyak keluarkan fatwa2 sesat, untuk mengeliru dan memecah-belahkan umat Islam.
    Penolong orang tua Aziz ni nama Hadi, pengeluar amanat songsang, pun untuk memecah-belahkan umat Islam.
    Elok sangatlah tu gandingan keduanya.
    Kedua mereka pulak sokong peliwat tegar.
    Ketiga2 mereka dah sampai taraf dajjal, semata2 nakkan kuasa didunia.

    Ciri2 dajjal -
    1. manusia biasa,
    2. pengikut ramai,
    3. memecah-belahkan umat Islam
    4. halal kata haram, yg haram kata halal.

    ReplyDelete