f Pakatan Haram nak Malaysia lebih mundur dari Ghana, Zambia, Gambia dan Sierra Leone? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, July 26, 2011

Pakatan Haram nak Malaysia lebih mundur dari Ghana, Zambia, Gambia dan Sierra Leone?

Adoi..hari tu sibuk-sibuk berhimpun nak suroh SPR jadi lebih telus dengan bermacam-macam permintaan....bila SPR mahu buat yang lebih baik...tiba-tiba Pakatan Haram ni tak mau pulak...
Ok kenapa tajuk posting kali ni macam tu..cuba tengok berita-berita di bawah ni di beberapa negara tersebut:




Dan di Malaysia macamana pulak?


Antara alasan diorang pasal sistem tu mahal kosnya..wah...kaya sangat la zambia, sierra leone dan peru tu? Apa bukti Pakatan yang sistem biometrik tu lemah? Main taruk je...
Entah-entah Pakatan takot sebab diorang dah pasang ramai pengundi hantu kot???heheheh....

Diolah dari nukilan blog gelombang wangsa maju

0 comments:

Post a Comment