f Lakonan tanda gagalnya BERSHIt? ~ Ikrar Pemuda

Saturday, July 9, 2011

Lakonan tanda gagalnya BERSHIt?

Sejarah menunjukkan dulu, semasa Anwar dipecat dan dibicarakan atas salah guna kuasa dan liwat, maka watak sakit (sakit tengkuk lah, kena inject HIV lah dll...) dan muka kesian Anwar mulalah dipertontonkan kepada rakyat Malaysia. Dan akhirnya Anwar ke penjara.

Kali ini, Anwar sekali lagi memainkan watak yang sama tanpa dia ditumbuk ke di apa-apa kan oleh sesiapa pon. Lagipon yang kena tangkap bukan Anwar, tapi orang lain kan? Adakah ini tanda-tanda Anwar sudah mati langkah? Atau saja nak cari MC untuk perbicaraannya nanti..?

5 comments:

  1. inilah pelakon dan perlaku sex hebat bila main filem,pandai berlakon. Motif ada 2 jer nak rakyat(puaka2 pembangkang) memberontak dan menanam kebencian kepada kerajaan dan polis dan motif ke-2 kerana minggu depan perbicaraan kes liwat akan di adili,beliau ada sebab nak minta di tangguhkan sbb tahap kesihatan x ok dan ni akan melambatkan lagi jatuhnya hukuman kepada beliau yang beliau nampak ke PENJARA dan bukan lagi PUTRAJAYA..

    ReplyDelete
  2. Terlampau sakit hati aku ni sampai tak dapat fikir apa dah,cuma satu jer...pergi jumpa dia,sumbat racun rumpai banyak2 dalam mulut dia..biar betul2 mampus..pas tu aku kena gantung pun tak per asalkan bangsa aku hidup aman dan tak diperbodohkan oleh iblis sekor ni...

    ReplyDelete
  3. Pilihanraya Swk ari tu , dia tau PKR akan kalah dia chow..keluar negara...ini lakunan dia lagi...tp kita tau dia ni jenis pedendam...Pakatan da tau akan KALAH dalam PRU13 ni ..sebab itu meka buat Tomahan pada SPR..bila Pkatan Kalah meka ada modal nak salahkan SPR...Ingat.. Stratigi meka pertama meka.. jahahanamkan Imej Polis.. Polis da berjaya di Lemahkan..dgn suruhanjaya itu ini,Penjenayah di HEROkan.., Polis di JENAYAHkan, lepas tu Pajabat Peguam Negara...Byk undang dipinda da...Akhirnya penjenayah telah diperbanyakkan hak hak..lepas tu SPRM...insiden TBH dijadikan Isu...Kini SPR...PAKLAH@SAMDOLaja yg tak nampak....sebab ahsyik tidur..ikut ckp MenGHANTU dia ...Tingkat 4 boys...

    ReplyDelete
  4. Kesian mamat ni. Apasal laaa hari tu dia tak mati betul-betul. Ish ish ish.

    ReplyDelete