f Skandal video seks Anwar: Haji Hadi ajar agama sekerat-sekerat? Ustaz Kazim bakal digelar HARAMKAZIM? ~ Ikrar Pemuda

Friday, June 10, 2011

Skandal video seks Anwar: Haji Hadi ajar agama sekerat-sekerat? Ustaz Kazim bakal digelar HARAMKAZIM?

Ustaz telan janggut @ norazli musa bakal gelar dia haramKazim?

“Kita berpegang kepada konsep empat saksi yang adil dalam kes zina dan liwat. Video tidak boleh jadi saksi kerana video? ini besi, dia tiada mata dan telinga” kata Hj Hadi dalam Muktamar Tahunan PAS kali ke -57 baru-baru ini.

Haji Hadi kata video seks tak boleh jadi saksi...kalau macam tu bermaharaja lela lah zina dan sebagainya sebab semua kes kena kemukakan 4 saksi.

Namun, mungkin Haji Hadi merujuk kepada hukum hudud, tapi menurut ustaz Kazim, Anwar boleh dijatuhkan hukum takzir, dengan dikemuka kan bukti. Adakah Haji Hadi tak tau wujudnya takzir? Atau dia sengaja sembunyikan hukum takzir yang memperakui pembuktian dan bukan saksi-saksi?

Jadi persoalannya adalah,adakah Haji hadi mengambil hukum agama sekerat-sekerat demi melindungi Anwar Ibrahim?. Untuk penjelasan lebih jelas tentang bukti dalam pembuktian zina, ikuti video di bawah ini.


Haji Hadi harus bertaubat!!Dan PAS harus mengaudit(ikut kata Mat Syabu) Anwar!

Ikrar Pemuda: Adakah selepas ini Ustaz Kazim akan dipanggil HaramKazim oleh orang-orang PAS?

3 comments:

  1. Bangsa Hj Ba***** tak sedar diri.

    Islam dalama serban,Bangsa di celah ketiak.

    Janggut kambing otak Babi.

    ReplyDelete
  2. hj hadi juga kata hukum hudud 0.001% shj dari keseluruhan Al-Quran.

    ReplyDelete
  3. PAS kan kaki putar alam..sejak tidur sebantal dengan Nuar raja putar alam semesta telah melengkapkan ilmu putar alam PAS PIS PUS...lagi dahsyat sampai ayat Al-Quran dan Hukum dalam Islam pun diorng putar....

    Tunggulah pulak saatnya kepala2 pemimpin PAS ni ALLAH S.W.T putarkan kerana mempermainkan Agama Islam yang diredhaiNYA....tunggulah...x kan lama...

    Sekarang semakin lama semakin terbongkarnya pekong PAS dan juak2 PRnya...betapa busuknya bau pekong PAS kini x mampu rakyat nak hidu lagi..rakyat dah muak, terutamanya Umat Islam di negara ini kerana betapa taksubnya PAS menuruti segala kehendak DAPigs kapir laknatullah.

    InsyaALLAH parti sebegini bakal berkubur dan hancur dengan sendirinya....

    ReplyDelete