Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, June 7, 2011

Mat Sabu yang pandai mengaji



Kami di Ikrar Pemuda ingin mengucapkan tahniah kepada PAS kerana melantik Mat Sabu menjadi Timbalan Presiden. Kalau apa-apa jadi pada Pak Hadi, maka Mat Sabu lah jadi presiden!!

Kami amat kagum dengan orator skill Mat Sabu dan ceramahnya sentiasa mendapat tawa hilai (mengilai pon ada) dari penyokong PAS. Namun, satu kelebihan Mat Sabu yang tiada pada pemimpin-pemimpin PAS yang lain ialah kebolehannya..mengaji...oppppsss...silap..bukan mengaji..tapi MENYANYI..tengok video bawah ni..


Lagu patriotik




Lagu pop yeh yeh

Video yang ni dia nyanyi lagu Ahmad Jais..sebelum tu dia siap cakap pasal Kulop lagi..indahnya bahasa...timbalan presiden PAS pon cakap kotor


opera digi

Orang macam gini pon PAS angkat jadi pemimpin parti yang memperjuangkan Islam???? Eloklah Mat Sabu ni masuk Raja Lawak je tahun depan..apa pon Tahniah dari kami untuk PAS..heheheh..

Ikrar Pemuda: Makin senang la kami nak sesah PAS lepas ni..heheheheh...

5 comments:

  1. Mat Sabu suka nyanyi. Anwar pun suka nyanyi.

    ReplyDelete
  2. jahanamlh PAS lepas ni.Disebabkan penyokong2 yang buta tuli memilih pemimpin mcm ni...

    ReplyDelete
  3. Penyokong2 PAS,,,,mcm ni ker yg korang pilih..pemimpin yang pernah ditangkap berkhlwat..ini ker yang dinamakan pejuangkan ISLAM? PERJUANGKAN maksiat boleh la!!!!!!!!!!makin songsang lah PAS selepas ini.

    ReplyDelete
  4. kalau Mat Syabu masuk raja lawak mesti dia dapat undian tertinggi sebab penyokong-penyokong PAS yg SMS hehehehe...

    ReplyDelete
  5. Pakatan Rakyat sudah sedar bhw rakyat tidak akan menyokong mereka kerana track record mereka adalah sangat buruk di Penang, Selangor, Kedah dan Kelantan jika dibandingkan dgn Kerajaan Barisan Nasional.
    Utk melalui jalan pintas ke Puterajaya pihak pembangkang yg diketuai oleh Cina DAP akan menganjurkan satu demonstrasi besar2an.
    Mat Sabu yg terhutang budi dgn Lim Guan Eng dan DAP Penang akan dikerahkan utk mengetuai demonstrasi lebai2 PAS beramai2. Mat Sabu memanglah seorang pakar dlm melakukan demonstrasi. DAP akan membiayai demonstrasi dan melihat dari jauh kaldai2 tungangan mereka berdemo.
    Sudah tentunya akan tercetus rusuhan di antara yg berdemanstrasi dgn pihak keselamatan Kerajaan.
    Jangan lupa yg Armada Amerika sudah siap sedia menunggu dekat Singapura kononnya utk mengadakan latihan tentera dgn Singapura.
    Apabila tercetus saja rusuhan, tentera Amerika akan masuk kononnya utk menjaga keselamatan sekutunya Singapura dan menyokong pihak perusuh utk menentang tentera Kerajaan Malaysia. Senario yg sama spt yg berlaku di negara2 Arab akan berulang di Malaysia. Kerajaan yg memerintah akan ditukar atas dasar rakyat inginkan perubahan kononnya.
    PAS tak usahlah bermimpi utk ke Putrajaya. Kebanyakan dpd pemimpin2 mereka akan terbunuh atau ditangkap atas kesalahan mencetuskan huru-hara.
    Yang berkuasa nanti adalah Cina DAP dgn sokongan penuh Singapura dan Amerika. Maka terbentuklah Republic of Malaysia dan akan bermulalah mimpi ngeri bagi kaum Melayu yg tidak sedar diri.
    Ingat kata2 Lim Kit Siang apabila BN mengadakan perhimpunan belia satu Malaysia, dia kata Najib patut ingat lebih ramai rakyat akan mengadakan perhimpunan spt yg telah berlaku di Tahrir Square di Mesir.
    Kan jelas hasrat Pakatan Rakyat utk mengadakan rusuhan?
    Hishamuddin yg lembab janganlah leka lagi - asyik2 memberi amaran demi amaran yg tidak sudah2.
    CEGAH SEBELUM PARAH.
    MELAYU MUDAH LUPA ...........

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages