f Nik Aziz: Siapa nak masyuk syurga kena minta maaf pada Anwar Ibrahim ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, May 31, 2011

Nik Aziz: Siapa nak masyuk syurga kena minta maaf pada Anwar Ibrahim


Pok Nik..sudah sudah lah pertahankan Anwar tu..Pok Nik sendiri pon takde bukti kata itu bukan Anwar. Malu la Pok Nik oii..cakap lagu ni..ni zaman Internet, bukan zaman tok kaduk main percaya gitu aje...Elizabeth Wong bersekedudukan dengan pakwe dia sampai kena ambik gambar bogel, kau pertahankan, Anwar main dengan China Doll, kau pertahankan.

Antara bukti video seks yang memang nampak muka Anwar, dengan hanya kata-kata Nik Aziz akui itu hanya fitnah, mana lagi credible? Takkan Pok Nik tak tau benda-benda macam ni ada dalam agama Islam? Janganlah dok ceramah sana sini kata itu fitnah...tapi apa yang membuktikan ia fitnah itu takde plak Pok Nik tunjuk.

Pok Nik tak kesian ke rakyat Selangor, ada penasihat ekonomi terbabit dengan kes zina? Pok Nik tak takut dosa ke melindungi penzina? Pok Nik balik la rumah pi buat sembahyang istikharah banyak-banyak. Kalau Allah tunjukkan kebenaran, terima lah dengan redha, jangan dok pusing lagi.

Rakyat Selangor dah teramat malu menengok muka penasihat ekonomi mereka dalam video seks tersebut. Dan lebih memalukan, si pelaku sampai la ni tak mengaku, walaupon muka dia besar-besar terpampang kat video tu.

"Nik Aziz yang dalam ceramahnya di Kampung Setia,Kuang,menasihatkan pihak yang menabur fitnah terhadap Anwar dengan mengaitkannya dengan rakaman video seks tampil memohon maaf.Nik Aziz Juga berkata,orang yang membuat fitnah tidak akan merasa nikmat kubur apatah lagi hendak masuk syurga melainkan kena minta maaf kepada Anwar."

Dahla muka dia kuar kat video seks tu, nak minta maaf pulak kat dia? Apa hal pulak? Ingatlah balasan dari Allah S.W.T.  Allah mungkin akan panjangkan umur kau, untuk bagi peluang kau bertaubat wahai Nik Aziz. Maka beringat-ingatlah Nik Aziz.

1 comment:

  1. Pok Nik nak tunggu sampai Anuwar sontok bontot dia baru dia percaya...

    ReplyDelete