Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, April 16, 2011

Anwar Punca Pakatan Kalah di Sarawak?


Kekalahan Pakatan Rakyat di Sarawak dalam pilihanraya kali ini memberi tamparan hebat kepada Anwar Ibrahim. Mana tidaknya, rakyat sudah mula kenal dengan perangai Anwar lebih-lebih lagi dengan keluarnya video seks yang memaparkan mukanya tersebut. Macamana pusing pon, ia ibarat menutup bangkai gajah.

Berani atau tidak Pakatan melucutkan jawatan Anwar sebagai ketua pembangkang? Minggu depan Polis akan mendedahkan identiti pelakon video seks tersebut, dan ramai sudah bisa mengetahui identiti orang itu tanpa siasatan apa pon. Dah jelas bukan? Jika pon Polis mendedahkan identiti tersebut ialah Anwar, mahu kah lagi Pakatan berketua kan Anwar? Masihkah mereka mahu mempertahankan Anwar? Kalah di beberapa pilihanraya kecil berturut-turut, video seks pula muncul, dan kini kalah pula di Sarawak...adakah Pakatan masih berani menjulang Anwar selaku pemimpin mereka sehingga Pilihanraya umum akan datang?

Senang cerita, kalau Pakatan nak bawa Anwar ke Pilihanraya Umum ke-13, Pakatan pasti akan kalah teruk. Komfem. Kalau tukar, itu pon entah..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages