Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, March 16, 2011

Hotel Sungai Buloh melambai-lambai Anwar!


Hmm..agaknya apa lagi Anwar nak pusing. Pasukan pendakwaaan dah minta DNA diambil dari Anwar untuk diperiksa bersama DNA lelaki Y yang dijumpai di badan Saiful. Tapi yang pelik Anwar bersungguh-sungguh berdalih pasal pemberian DNA ini. Macam-macam dipertikai pasal DNA ini. Anwar dok pusing pasal kes lain dengan mempertikai kenapa DNA Dato Seri Najib tidak diminta untuk kes Altantuya. Padahal Dato Seri Najib langsung tidak disabitkan dalam kes berkenaan. Dan, Dato Seri Najib sudah pon bersumpah dengan nama Allah tidak mengenali Altantuya. Bagaimana dengan Anwar? Kenapa sampai sekarang tidak mahu bersumpah?


"KITA president Datuk Zaid Ibrahim has advised Datuk Seri Anwar Ibrahim to surrender his DNA samples for the Sodomy II trial, predicting it would help the opposition leader prove his proclaimed innocence and boost his credibility.

The former PKR politician reasoned with his comrade-turned-rival that the public would find it hard to accept a leader who refused to furnish “facts that can clear his name”."

Kenapa Anwar takut? Sedangkan Bukti DNA boleh membuktikan samada dia bersalah atau tidak...Berani kerana benar, takut kerana salah..Jadi mari kita fikir-fikirkan...Zass!

1 comment:

  1. Tak lama lagi ramailah ahli parlimen yang buat hal kat parlimen, alasan untuk tidak hadir di parlimen utk 6 bulan , senang sebab ada byk masa untuk semak kes kes mahkamah, selain daripada itu ada banyak masa untuk bantu DSAI.Macam macam idea manusia buat untuk hidup kat dunia ni.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages