Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, January 10, 2011

Perlantikan Dato Satim: Teresa Kok belum apa-apa dah kecut hehehe...

Kenapa agaknya dia tunjuk pada tulisan jawi tu?

Gugur jantung Teresa Kok agaknya apabila mendengar perlantikan Datuk Dr Mohamad Satim Diman sebagai Ketua Pembangkang Selangor. Oleh kerana kecut dan takut dengan berita ini, tak sampai beberapa jam dilantik, Teresa Kok mula menyerang Datuk Satim dengan macam-macam tuduhan, malas lah aneh lah. Yang paling kelakarnya, dia kata Datuk Satim tak turun padang jaga kawasan. 



Sahlah dia ni memang penipu..sebenarnya banyak kali Datuk Satim turun padang di DUN dia..tak caya gi kat sini http://www.youtube.com/ikrarpemuda untuk video-video dan www.facebook.com/ikrarpemuda untuk gambar-gambar. 

Persoalannya kenapa Teresa Kok ni takut sangat sama Datuk Satim? 


Cuba ingat pada tahun 2008 mengenai kes memperlahankan azan di beberapa kawasan di Selangor, dimana Datuk Satim telah membawa isu ini. Baca di sini dan di sini (siap bukti lagi).

Hasil pendedahan inilah dikatakan punca Teresa Kok telah ditahan ISA waktu itu. Tu yang Teresa ni takut tu..heheheh..Sekali Datuk Satim letup, terus masuk ISA.....nantikan letupan-letupan lain dari Datuk Satim selepas ini. TUNGGUUUU.....

1 comment:

  1. banyakla dia punya tk turun padang.....thn berapa TK ni kenal Dato Satim...

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages