Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, January 12, 2011

Pakatan Haram: Sampai Solat Hajat pon nak dipolitikkan


Apa punya hipokrit la Pakatan Haram ni. Dahla pergi buat sembahyang hajat bukan kat masjid, tapi kat stadium, kononnya nak Selamatkan Selangor dari Barisan Nasional, tapi diorang lupa yang Stadium tu dibina atas perancangan teratur Kerajaan Barisan Nasional dulu. 

Kenapa tak buat kat Masjid?

1) Ooo..takut kata mempolitikkan rumah Allah, sebab Sultan Selangor dah kasik warning. Bermakna, sembahyang hajat tu untuk motif politik lah?Kekalkan kuasa..kuasa siapa? Adakah untuk perjuangan Islam? Persoalannya, kerajaan Selangor sekarang kerajaan Islam kah yang PAS nak dipertahankan sampai nak buat sembahyang hajat? Kenapa tak suruh semua masjid di Selangor ni buat sembahyang hajat untuk mempertahankan Selangor?Sembahyang hajat ni untuk orang PAS sahaja ke?

2) Oooo..mungkin sebab lepas sembahyang hajat mohon kat Allah, boleh adakan ceramah politik. Kat masjid tak boleh ceramah politik. Bolehlah bantai sana, bantai sini, tuduh BN tak betol ini tak betol. Hoii!! Yang Stadium tu bukan dibuat bawah pemerintahan BN  ke? Nak harap Kerajaan Sekarang ada ke masjid atau pon stadium yang dibuat?

Penyokong-penyokong tegar Pakatan Haram punyalah bangga kononnya ribuan pergi sembahyang hajat di Stadium Melawati baru-baru ini, siap post kat FB. Hahahaha..sikit pon kami tak heran dee..sebab yang gi sembahyang tu semua buang masa je. Takde maknanya solat hajat untuk DAP bermaharajalela di Selangor ni. Takde maknanya solat hajat untuk 


  1. kerajaan negeri yang kasi sama rata sumbangan untuk rumah ibadat bagi semua agama.
  2. kerajaan negeri yang dipimpin Anwar Ibrahim yang sokong pluralisme agama.
  3. kerajaan negeri yang dipimpin Anwar yang berkata "Muslims Have No Monopoly over Allah word"
  4. kerajaan negeri yang dipimpin penderhaka kepada Sultan
  5. kerajaan negeri yang curi hasil pasir
  6. kerajaan negeri yang relakan kalimah ALLAH digunakan oleh kafir
  7. kerajaan negeri yang tak reti nak tunaikan semua janji-janji
  8. kerajaan negeri yang ada penasihat ekonomi yang langsung tak bawak masuk apa-apa pelaburan, yang dia reti hanya ceramah dan menipu sahaja
  9. kerajaan negeri yang sunyi sepi dari perjuangan Islam yang dilaung-laungkan oleh PAS.
  10. kerajaan negeri yang semakin banyak rumah-rumah urut dan pelacur asing.
  11. kerajaan negeri yang dipimpin Menteri Besar paling lembab di dunia, sanggup seret rakyat buat demo di jalanan, dan sanggup putar belit kenyataan Sultan.

orang kata, kalau sembahyang hajat tu berniat perkara yang tak berapa nak betul, hajat tu jadi terbalik pada orang yang minta tu....., so siapa-siapa yang pergi buat solat hajat tu bawak-bawak la bertaubat..baik buat solat hajat untuk perkara yang lebih baik..wallahualam.

2 comments:

  1. masuk stadium free ke kena bayo...?

    ReplyDelete
  2. PAS IALAH PATI AJARAN SYAITAN...COMFIRM.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages