Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, August 27, 2010

Kafir tak tutup aurat masuk surau bagi duit dan ceramah..PAS hangguk sahaja


"22 Ogos 2010, Teo Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang) telah masuk untuk berceramah dan menyampaikan sumbangan kepada ahli-ahli PAS di Surau Al-Huda Kajang Sentral. Bukan sekadar masuk ke dalam surau, malah Teo pergi ke barisan saf pertama untuk berceramah kepada orang Islam di dalam surau. Pada waktu tersebut, jam 9.33 malam. Ini bermakna, sama ada Teoh memberikan tazkirah selepas selesai solat terawih atau antara solat terawih." dari blog http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2010/08/sialan-dap-masuk-masjid-di-selangor.html

ahli parlimen ni nak pegi karaoke ke hape?pakai baju kebaya..tak pakai tudung..pastu pi ceramah kat dewan sembahyang..adakah PAS akan menyokong tindakan ahli parlimen DAP ni?adakah murah sgt jiwa umat Islam untuk dibeli undi dengan menerima tindakan seperti ini?

Mereka boleh menghantar wakil seorang Islam utk menghadiri ke surau..tp kerana terdesak, tanpa segan silu, teo hadir dan memberi tazkirah pula di surau ini..yg lebih memalukan...imam atau khatib membenarkan perkara ini berlaku..agama Islam sudah pon jadi mainan DAP dan direlakan oleh PAS..parti yg konon memperjuangkan Islam..

3 comments:

  1. jgn jd org islam yg memalukan agama islam dgn berfikiran sempit dan jumud. Islam agama yg indah dan untuk seluruh umat manusia..Bagaimana pula masjid2 di Putrajaya dijadikan pusat pelancongan dgn membenarkan org bukan islam yg pastinyer masih dlm keadaan berjunub masuk ke masjid2 tersebut ? Jgn jadi org islam yg akhirnyer memalukan agama Islam tu sendiri. Islam adalah hak milik Allah.

    ReplyDelete
  2. adakah pelancung2 yg melawat Masjid Putrajaya masuk dewan sembahyang?

    namun persoalan yg penting ialah, dari segi aurat..pelancung2 tak kira Islam atau bukan Islam dikehendaki menutup aurat ketika menziarah masjid putrajaya...bahkan, masjid putrajaya ada bekalkan pakaian menutup aurat utk pelancung2..

    jadi masalah bagi teo ini ialah dia tidak menutup aurat dan memakai kebaya sendat ketika berada di dalam surau..

    teo sudah pon meminta maaf..tetapi kenapa PAS beriya-iya mempertahankan?PAS boleh sahaja menasihati teo utk berpakaian menutup aurat di lain kali?takkan itu pon tak boleh nak faham..apa DAP buat semua betol kah?

    anda sendiri harus pandai bezakan antara Islam dan PAS, jgn hanya pandai cakap agama Islam itu indah tetapi mudah sahaja dipermain2kan oleh org kafir..apa yg PAS pertahankan bukan Islam, tetapi hanya suara politik utk lawan UMNO sahaja..

    ReplyDelete
  3. rosmah xpakai tutup aurat dlm surau xpe pulak? ape hukum org islam xtutup aurat?

    http://gajahmenta.blogspot.com/2010/08/tak-pakai-tudung-rosmah-beri-arahan.html

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages