f PAS rela berKETUA kan orang yang mereka sendiri LAKNATkan dulu ~ Ikrar Pemuda

Friday, June 24, 2011

PAS rela berKETUA kan orang yang mereka sendiri LAKNATkan dulu




"Laknat-laknat..laknat Bar Council".."Hancur-hancur..hancur bar council"

Para penyokong PAS...Masih ingat kah lagi laungan tersebut?

Itu lah antara laungan penyokong penyokong PAS melaknat forum IFC yang diketuai pada ketika itu oleh Ambiga Sreenivasan.

Tetapi, kini PAS tanpa rasa segan bersama-sama si anti-Islam itu untuk buat demonstrasi menentang kerajaan yang diketuai oleh orang Islam.

Kepada semua yang rasa ingin join BERSIH...ingat..tepuk dada tanya iman..sanggup kah anda bersekongkol dengan orang yang dulu dilaknati kerana mengancam Islam?

Ikrar Pemuda: Begitulah hinanya PAS bila sanggup menjilat kembali kahak yg diorang dah ludahkan pada Ambiga suatu masa dahulu

3 comments:

  1. Pas terpaksa menelan khak mereka sendiri akibat mengkafirkan sesama Islam.Nah lihat lah kebesaran Illahi.Semua di tunjukan oleh illahi kerana kepuraaan mereka bertopengkan Islam demi perjuangan politaik mereka.Tuhan telah menghitamkan pintu pintu hati mereka yang keras!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hangkedee:komen anda tepat dan bernas.Aku setuju,aku rasa yang lain2 juga setuju.

    ReplyDelete
  3. bukan khak lagi di telan nanah dan juburnya sanggup pas jilat sampai bersih....pas bukan islam, pas hanya parti mengeluar fatwa yang pelbagai bagi menang pru 13....ingat melayu...sehingga sebelum merdeka hingga kini siapa yang memperjuangkan melayu n malaysia yg terkenal dgn aman dan makmur negara malaysia ni. dap parti kominus yg terang nak menawan malaysia sehingga ramai melayu yang pertahankan malaysia mati di medan peperangan... dap,pas,pkr hanya tahu polis memberi jaminan keselamatan mereka...tu sebab dulu semua cakap polis bagus,,,sekrg polis di bodohkan oleh dap,pas,pkr dimana keselamatan tidak terancam...hanya tahu komlen dan buat demo

    ReplyDelete