f October 2014 ~ Ikrar Pemuda

Friday, October 31, 2014

UMNO BN KENA BELAJAR CARA HAKIM NEGARA DILAYAN


Untuk kes Anwar..

Pakatan Rakyat gelar Rakyat Hakim Negara...

Cuba tengok macamana Pakatan Rakyat layan "Hakim Negara" ini..



Kesian rakyat...tido atas simen..makan nasik bungkus..pakai slipa je..berpanas berpeluh..dari awal kumpul sampai habis sidang mahkamah...sian diorang..

Cer tengok pemimpin Pakatan yang datang.. 
hensem tol datang..pakai kot bagai...itupon singgah kejap je..
kesian "hakim negara" huhuuu...


Wednesday, October 29, 2014

DAH PECAH PAGAR LEPAS TU?

sumber foto: DISINI


Semalam dikatakan beberapa mahasiswa terutamanya dari UM berhimpun pecah pagar UM sebab nak bagi Anwar Ibrahim masuk ke situ nak bagi ceramah?

Dah pecah lepas tu bercakap dalam 20 minit..

lepas tu student dapat apa?

Dapat A ke?

Hahahha...

Takyah la dengar dakyah Anwar lagi..

Anwar masa dia dah tamat..dah tak relevan...patut dia fokus jaga cucu...dari memekak sana sini..

PAS pon berpecah sampai ada PASMA dek kerana Anwar..

Hahahha...

Tuesday, October 28, 2014

BEKAS MENTERI BN TERDESAK GUNA ULAMA?



Bang Non...Bang non.. Malam tadi dia ajak student ramai2 pecah pagar..yang ramai ikut dia tu pon tak tau lah pasal apa...sebab keje bang non ni menipu je..

Selain student..kalau dia tersepit..mesti dia pakai ulama nak lepaskan diri..

Masa projek 16 September dulu...konon kau lah jaguh..kau lah hero...menipu konon nak perintah Malaysia kata ramai ahli-ahli parlimen BN nak melompat ke PR..waktu tu kalau lompat parti kau kata boleh..

Bila berlaku di Perak kau kata salah..

Bila kau tengah sedap..kau balun China Doll ..

Kau guna ulama iaitu Haji Hadi untuk kata kamera itu video.. orang PAS pon percaya..

Sekarang bila kau dah nak masuk jel..pasal kes liwat (belum tentu lagi pon)

Seperti biasa kali ini kau  GUNA kan ulama iaitu Sahibus Samahah Sheikh Yusuf al Qaradawi untuk bagi perutusan...untuk kata dia difitnah..yang dalam mahkamah bicara sampai berpuluh kali tangguh dan barisan peguam kau pon punyalah ramai tu hape?

Bang Non..Bang Non..

Rakyat mau masih percaya ka?

Bila dah nak kantoi salah...mahkamah pon salah..lalu kau guna ulama untuk guna ayat-ayat Al Quran untuk rakyat tolak keputusan mahkamah..

Tapi bila mahkamah isytihar kau menang kes saman..kau tak pulak puji mahkamah?

Adoii..rakyat rakyat..takkan la korang nak percaya lagi mamat ni..

Friday, October 24, 2014

VIDEO PANAS: ISLAM DAN MELAYU DISERANG?



Dalam tempoh beberapa minggu ini..

Sensitiviti umat Islam dikacau diprovok dengan pelbagai cara..

1) Oktoberfest di Selangor

Yang paling bangsat ada ahli Parlimen PAS menyokong Oktoberfest

2) Event "I want to touch a dog"

Terdapat melayu liberal sendiri menyokong aktitiviti ini atas dasar keharmonian kaum. Malah ulama dan agensi2 berkaitan agama Islam pula diserang dikatakan kolot dan tak faham

3) Video intim mirip pendakwah terkenal tersebar

Tak habis lagi isu-isu di atas, seorang pendakwah terkenal dikaitkan dengan penyebaran video intim pulak...

Bangkitlah umat Islam sekalian..jangan biarkan kita berpecah..bersatulah..

PAS tidak mampu mengangkat panji-panji Islam kerana dikontrol Bang Non dan DAP..


Saturday, October 4, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 1435H DARI IKRARPEMUDA