f April 2012 ~ Ikrar Pemuda

Monday, April 30, 2012

GAMBAR-GAMBAR SB PUNCA RUSUHAN

Bila ada rusuhan, juak-juak pakatan mula lah kata itu bukan mereka, itu SB yang buat..tak pon orang UMNO yang pakai baju bersih buat...macam la diorang baik sangat..tapi gambar-gambar di bawah menunjukkan memang ramai SB sebenarnya terlibat dalam BERSHIT 3 dan mungkin mereka yang provoke kepada rusuhan...

SB..



apek tu pon SB..


ni pangkat besar punya SB..


belakang tu orng UMNO sedang menyamar..


yang ni VAVI...

PROVOCATEUR BERSIH DIDEDAHKAN #SaveSgor

Siapa sebenar provoke untuk redah Dataran?

Siapa lagi kalau bukan dua setan, Anwar dan Azmin...cube tengok video ni..



Di awal-awal video ini ditunjukkan aksi-aksi dua ekor lahanat; Anwar dan Azmin dalam memberitahu crowd untuk rempuh masuk ke Dataran...

Masih nak tuduh Polis?

Sunday, April 29, 2012

AZMIN BAGI SIGNAL REMPUH DATARAN? @Khairykj #bersih3 #SaveSgor


Di ruangan twitter, Ketua Pemuda UMNO retweet mesej seseorang tentang apa Azmin dah buat sebelum beruk-beruk kuning masuk dataran...


So jom kita tengok apa yang Azmin buat dalam video di bawah..terutamanya ketika minit 0:16 ke atas (sumber: youtube free malaysia today)



Azmin menggerak-gerakkan tangannya suroh masuk..dan sejurus selepas itu, beruk-beruk kuning beramai-ramai rempuh barrier yang diletakkan oleh polis dan polis tembaklah guna air dan gas pemedih mata. Walhal polis dah beritahu jangan masuk ke dataran.
Sampaikan Unit Amal PAS (yang berbaju merah maroon) pon tahu itu adalah arahan polis, dan mereka cuba menghalang..tetapi apakan daya...nafsu amarah beruk-beruk kuning tak mampu ditahan oleh mereka.

Jadi bahagian mana yang polis provoke?

Kalau perhimpunan dibuat di stadium takkan jadi apa-apa...mahkamah dah bagi perintah larang berhimpun di Dataran Merdeka...kenapa mesti datarn merdeka?

Kalau langkah-langkah yang betul dibuat dari awal, tiada siapa akan cedera parah, atau kemalangan.

Tapi Komrad Normah A.K.A Mat Sabu kata Polis yang provoke...

Bro Sabu..kalau pakai cakap air liur...kambing pon boleh...kami ada bukti bervideo la..

Ooopss..lupa pulak...Haji Hadi kata kamera tak boleh jadi saksi...puuiihh!!

BILA ULAMA GILA KUASA BUAT FATWA


Seorang pemimpin mahupun ulama seharusnya memikir lebih kehadapan dari rakyat biasa...mereka harus berfikir dan bertindak lebih matang dari khalayak...apa yang mereka nasihatkan haruslah merangkumi dan menjaga kebajikan kesemua rakyat dan bukan untuk memenuhi tuntutan peribadi mahupun partinya..

Apa tah lagi apabila ianya melibatkan keselamatan malah nyawa rakyat mahupun anggota keselamatan yang bersabung nyawa menjaga keselamatan dan keamanan negara..

Tapi cuba fikirkan fatwa Nik Aziz meWAJIBkan kehadiran ke BERSIH 3? Lihat apa jadi..


Umat Islam hampir berbunuhan satu sama lain...nyawa anggota Polis jadi taruhan rakyat-rakyat yang termakan FATWA nik aziz...Apa jenis WAJIB yang Nik Aziz cakap ni? Adakah ini kaedah Islam yang Nik Aziz ajar? setelah 22 tahun jadi MB Kelantan Nik Aziz masih kata pilihanraya tak bersih dan tidak selari dengan Islam..Adakah memperjuangkan pilihanrya bersih itu melayakkan sesama Islam bergaduh dan 
hampir berbunuhan?

Fikir-fikirkan lah..saudara-saudara ku...

AWEK DAN PESERTA SEKSI DALAM BERSHIT 3


Bukan yang di atas ni..tapi yang di bawah ni..


Zuraida lampir dengan bibirnya yang seksi bersama dua peserta bershit tanpa pakaian...beginilah perhimpunan yang dimahukan oleh Nik Aziz yang telah dia fatwakan wajib...kereta polis terbalik, peserta cedera, harta benda rosak....ini kah cara Islam?





Saturday, April 28, 2012

NIK AZIZ KATA HADIR BERSIH 3 WAJIB, KALAU MATI?


Tahniah Nik Aziz dalam memfatwakan bahawa datang ke perhimpunan BERSHIT 3 adalah WAJIB..tengok apa yang kau dah buat...




Kata hanya nak DUDUK BANTAH..tapi last-last jadi huru-hara..sampaikan ada yang seronok pijak-pijak kereta polis dan ganggu kereta polis yang akhirnya kereta polis tu terbabas..

Dikhabarkan bahawa anggota Polis, serta dua beruk kuning cedera parah...

Kalau meninggal lah peserta BERSHIT tu sudah pasti Nik Aziz kata ianya syahid..dan kalau anggota polis tu pula meninggal dalam menjaga ketenteraman negara dan awam...Nik Aziz nak kata apa?

Walau apa pun...semoga sesiapa yang tercedera dalam insiden tersebut cepat sembuh dan insaf..

TERIMA KASIH NIK AZIZ DALAM MEMPORAK PERANDA KAN KUALA LUMPUR SEBENTAR TADI

PEJUANG MURTAD JUARAI BERSHIT 3


Majlis Peguam....DAP....Ambiga..semua mereka adalah pejuang kuat murtad...sampaikan si Ambiga pejuang murtad dan kesamarataan agama di Malaysia boleh jadikan Masjid Jamek untuk tempat dia beri syarahan...

BEGITULAH MUDAH UMAT ISLAM DIKUDAKAN OLEH PEJUANG-PEJUANG MURTAD

UMAT ISLAM DIPERBODOHKAN OLEH PEJUANG-PEJUANG MURTAD...

MAK LAMPIR KENA SAMAN


Amek kau Zuraida...dah kena saman...tahniah..

Zuraida: Aku kena saman..tolong woooiii
Azan: (tangan kena kat nenen..)..urrgg!!


NAK PAKAI APA PON BOLEH KAT BERSHIT?

Nik Aziz dah bagi thumbs up untuk BERSHIT..wajib pulak tu..huhuuu..PAKAI  LA APA KAU NAK PAKAI



amekawww...


SEBELUM GI BERSHIT, TENGOK NI

Sebelum anda pergi BERSHIT...cuba fikir sejenak..cuba lihat kepada orang-orang yang kononnya memperjuangkan BERSHIT untuk ketelusan pilihanraya....adakah parti PKR parti yang telus pemilihannya?

Kalau telus..takkan jadi macam ni!

atau macam ni!

atau macam ni!


Dan siapa pula ketuanya? Ambiga...siapa Ambiga? Ambiga ialah seorang lawyer yang menyokong kesamarataan gender dan agama di Malaysia. Ambiga juga mempertahankan kes murtad Lina Joy.

Ada orang Pakatan kata...Ambiga sokong murtad itu isu lain..ini sekarang untuk isu pilihanraya bersih..

Kalau macam tu..kalau adik kau kena murtad dan dipertahankan oleh ambiga..nak ke korang pergi turun dataran merdeka berdemo bersama ambiga demi menuntut pilihanraya bersih?

Pikir la weeiii..




Friday, April 27, 2012

TEMPAT PALING ELOK UNTUK DEMO BERSHIT

Kalau nak sangat demo dengan seluas-luasnya pergi lah kata tempat seperti dalam gambar ni..


Kat Everest...tu..korang nak bogel ke..nak bersekedudukan ke..berbaring-baringan ke..elok lagi ramai pergi gunung Everest tu berhimpun lagi bagus la..tak de la menyemak kat bumi Malaysia ni...puuii!!

ULAMA UMNO PIKUL MAKSIAT?

Dulu PAS melalui Harakah menghina golongan ulama yang masuk UMNO dengan mengatakan bawah ulama-ulama tersebut akan pikul maksiat...

sekarang cuba tengok di Selangor dan apa yang Pakatan Haram sokong...apa yang ada!

MAKSIAT DAN PELACURAN DI SELANGOR..

MAKSIAT DI DEMO ANTI PTPTN DATARAN MERDEKA

MAKSIAT LAGI DI DATARAN

MAINAN DAN ALATAN SEKS DI KLANG, SELANGOR


BAPAK SEGALA MAKSIAT KAT BAWAH NI



Persoalan sekarang...siapa yang pikul maksiat? PAS sedang berkuasa di Selangor tetapi kenapa maksiat dan pelacuran berleluasa? Kenapa tak siasat Anwar sama ada benar dia atau tidak dalam video seks tersebut?

Thursday, April 26, 2012

SELANGOR HUB SEKS? #SaveSgor



Adoi....sejak ada negeri kebajikan pimpinan PKR di Selangor ini, bukan kebajikan yang rakyat Selangor dapat...tapi kebanjiran...kebanjiran apa? Kebanjiran mainan dan patung seks..


Negeri Selangor dah makin teruk...rumah urut dah makin pesat bertambah...tenaga asing pelacuran juga ramai je...takkan lah kita sebagai rakyat nak biarkan perkara ini berleluasa!


Wednesday, April 25, 2012

DAH 22 TAHUN JADI MB PON TAK CUKUP ADIL?


Nik Aziz kata hadir Bersih 3.0 itu wajib sebab "ianya diadakan untuk menentang ketidakadilan khususnya terhadap proses pilihanraya di negara ini yang tidak selari dengan Islam"

KAMI NAK TANYA NIK AZIZ...DAH BERAPA LAMA KAU JADI MENTERI BESAR? KALAU BUDAK LAHIR TAHUN 1990, SEKARANG NI DAH BOSA DAH BOLEH JADI BAPAK ORANG ATAU MAK ORANG KAU TAU TAK! BEGITU LAH LAMA NYA KAU JADI MB...DAN KAU MASIH KATA ITU TAK ADIL?


Dah 22 tahun kau jadi MB Kelantan kau kata sistem pilihanraya tak adil? Yang lebih tak adil ialah bila dah diberi kuasa oleh rakyat, negeri yang kau perintah masih banyak masalah..terutamanya masalah air..dah berbilion duit kau dapat dan dah 22 tahun kau memerintah..tapi tak settle lagi masalah air..ITU ADIL KE?

Tuesday, April 24, 2012

PR AMALKAN PENDIDIKAN PERCUMA DI SELANGOR?

Percuma la sangat...


Sebagai kerajaan yang mereka sendiri labelkan BERKEBAJIKAN..seharusnya di Selangor ini, pendidikan tidak menjadi bebanan untuk rakyat..Apa tah lagi bila Anwar menyatakan tentang pemansuhan PTPTN dan pendidikan percuma jika mereka menang nanti..

Pakatan telah menang di Selangor..tetapi kenapa tidak PERCUMA kan pendidikan di Selangor? Kalau di Selangor pon tak mampu nak buat...macamana rakyat nak harap mereka buat di peringkat kerajaan?

Dan Anwar juga dulu pernah jadi Pemangku(k) PM, Timbalan PM, Menteri Kewangan, Menteri Belia dan Sukan...kenapa dah berbelas tahun jadi orang penting dalam Kabinet tak terfikir pon untuk PERCUMA kan pendidikan?

Sumber: http://penaminang.blogspot.com/2012/04/free-education-ala-pak-nuuuuuar.html

Monday, April 23, 2012

BARISAN NASIONAL GAGAL, PAKATAN BERJAYA?

Pakatan nampaknya berjaya menandingi Barisan Nasional..

Terutamanya dalam bab-bab menipu, retorik, tak tunai janji-janji lepas..al maklumlah..ketuanya pon menipu..ada banyak point YANG DEDAHKAN TENTANG ketua pakatan iaitu Anwar Ibrahim tu KANTOI MENIPU..antaranya DI SINI, DI SINI, DI SINI dan YANG PALING BESAR (16 SEPTEMBER 2011) DI SINI.

BN pula dengan selambanya walau dihimpit macam-macam halangan terus menabur jasa pada rakyat...

SAMPAIKAN..

WARGA EMAS..



BELIA..







ARTIS PON..




RAMAI SOKONG BN...




...



KENAPA UNIT AMAL CABOT LARI?

Alahai...kesian dengo cerita Unit Amal PAS merajuk..tengok gaya macam gaya kombat dah..tapi bila kena kuis sket dek Mahasewel-mahasewel penjajah Dataran terus balik rumah mengadu kat mak..tapi pasal apa ye? Di bawah ni orang Pakatan yang tulis..




Laa...takkan tak tau kot...geng-geng Anwar memang sosial pon...


ni pulak bapak segala sosial..






tapi apasal Unit Amal tak dakwah kan diorang? kenapa balik rumah pulak?

sumber: http://mymassa.blogspot.com/2012/04/panas-unit-amal-pas-tarik-diri-sebab.html

SALLEH MAN ORANG UMNO?


Gempar!! Salleh Man ADUN Permatang Pasir itu orang UMNO? Kalau tak takkan dapat pinjaman TEKUN?  Kan TEKUN selalu dituduh HANYA DIBERI UNTUK ORANG UMNO SAHAJA..ORANG PAS MANA DAPAT!!

Jadi bila Salleh Man tu dapat TEKUN adakah dia orang UMNO??



Saturday, April 21, 2012

PELAKON SEKSI SOKONG DEMO ANTI PTPTN?

Oh bukan ini..ini namanya Amber Rose..

Yang di bawah ini orangnya..



Artis ni tak la glemer sangat..tapi ada la dia berlakon selalunya jadi watak tambahan..namun wataknya penting juga..sebagai contoh dalam filem Cun! arahan Osman Ali yang menampilkan Remy Ishak dan Maya Karin sebagai pelakon-pelakon utama. Watak Mislina sebagai Bedah Tonggek begitu menggelikan hati..


Mislina(kanan) sebagai Bedah Tonggek dalam filem Cun!



Hisap rokok tanpa segan silu..


Namun aksinya di Dataran Merdeka bukanlah menggelikan hati seperti watak Bedah Tonggek, tapi MENGGELIKAN JIWA DAN RAGA kita semua..cara berpakaian yang amat tak senonoh..di tambah lagi rokok di tangannya.

Seharusnya geng-geng Muslimah PAS pergi lah berdakwa kepadanya..suroh dia tutup aurat dan sebagainya..ini dibiarkan dia terkontang-kanting macam takde tujuan...seolah-olah PAS meredhakan Mislina Mustaffa sedemikian rupa jadi pendemo di Dataran untuk memuaskan nafsu politik PAS, tapi keimanannya PAS buat tak tau je..yang PAS jaga hanya keselamatan...tapi lantak pi apa si Mislina tu nak hisap, dan pakai..



Cuba kalau orang UMNO pakai begitu dan gi DEMO?? habis la PAS sumpah seranah...tapi pasal ini geng mereka PAS senyap je lah...apa maknanya tu?