Saturday, March 31, 2012

PENASIHAT EKONOMI SELANGOR PENGECUT RUPANYA...APAHAL?

Dulu bukan main kutuk Dato' Najib dan Datin Rosmah Mansor dengan macam-macam gelaran sebab tolak jadi saksi kes liwat Saiful Bukhari..baca tulisan satu blog pro-Pakatan kat bawah ni..


Tapi bila Anwar dipanggil untuk jadi saksi satu kes kehilangan wang pinjaman beratus juta ringgit semasa Anwar jadi Menteri Kewangan...Anwar menolak pulak..padahal yang terlibat tu adalah penulis ucapan Anwar yang dikatakan proksi beliau dulu..



KENAPA ANWAR KECUT?

Sekarang penjilat-penjilat Pakatan pon patut tanya kepada Ketua anda kenapa dia KECOOOT!

Friday, March 30, 2012

RAKYAT BOLEH NAMPAK TENG MENIPU


Tengok DALAM VIDEO DI BAWAH, dari muka si Teng ni pon dah tau si Apek Tua ni menipu...Lepas tu pulak yang tak tahan tu, pasal nak cover kesilapan dia, si Apek tua ni siap masuk bakul angkat sendiri atau masuk lif tekan butang sendiri...kah kah kah...ADUN2 Pakatan semua tak mau ambil kisah pasal apek tua ni dah buat silap..tapi yang peliknya dia tak mau mengaku silap..

Dia boleh kata dia rapat dengan semua ADUN..pigi dah! Kalau pencuri kena tangkap pon tak mengaku mencuri..so Apek Tua ni lagi buruk dari si pencuri sebab dia berkedudukan dan ada pengaruh...ADIL abah kau lah Teng

Walaupon kau tak mengaku...dari memek muka orang tau la kau tu MENIPU!!! Kenapa nak glorify kejayaan Pakatan...patutnya kau fikir nak selesai masalah rakyat negeri Selangor! Puuii!!

Ini lah balasan dari Allah SWT kepada dia dan juga konco-konco Pakatan kerana tidak ADIL terhadap ADUN-ADUN BN ketika bertanya soalan terutama kepada Menteri Besar yang sering mendapat perlindungan dari Teng!!! You deserve it Teng

!

SIASAT @fuziah99 SALLEH!


Dari mana dia dapat dana nak perjuangkan anti-Lynas...Fuziah dari seorang yang bukan ahli dalam bidang nuklear mahupun fizik tetapi reka macam-macam cerita..dan sampai membawa dia ke Australia..persoalannya sekarang...siapa biaya Fuziah Salleh?

Pendedahan blogger GAP dan juga beberapa blog lain tentang kemungkinan adanya penajaan anasir luar yang berkepentingan dalam menguasai industri nadir bumi di masa akan datang seharusnya mendatangkan tindakan menyiasat sumber kewangan Fuziah...jika benar ada suntikan dana dari pihak asing untuk cuba menggagalkan Lynas di Kuantan, dia layak digelar musuh negara...

SIASAT FUZIAH SALLEH!

Thursday, March 29, 2012

SARUNG TANGAN PUTIH, HATI BUSUK MACAM BANGKAI



Latheefa Koya pernah menghina kematian arwah Noramfaizul...mulut dan pemikiran dia memang busuk yang tahapnya hanya Anwar Ibrahim saja tau...


Tengoklah bila PKR dapat kuasa..semua main langgar je...tak kira apa pon..macam negeri ni bapak dia punya..sampai budak sekolah nak training rugby pon dia nak marah..lepas tu Latheefa Koya mulut macam puaka pulak tu..dah la buat perhimpunan tahapehape tah...bayangkanlah kalau mereka ni pegang kerajaan pusat..silap-silap cikgu ni boleh kena hukum tembak..

MENTERI BESAR BIADAP!


Biadap punya Menteri Besar...masuk rumah rakyat pakai kasut..apa geli ke nak pijak masuk rumah rakyat ha! 

Ini ke nama Pakatan Rakyat? Kalau geli nak pijak rumah rakyat tak payah lah nak bising nak perjuangkan hak rakyat....Hak Tuii!!!

Wednesday, March 28, 2012

KHALID BERTERIMA KASIH SEKALI LAGI...

SETPOL MB MERACAU: WANG TAK PENTING KATANYA


Bukan main kata rakyat Selangor tak mahu wang...oii badigol..kat Selangor ni ada juga golongan yang berpendapatan rendah...kalau tak apa pasal dulu masa PRU 2008 janji macam-macam habuan kewangan?


Cuba tengok janji-janji tu..Tabung permulaan RM100, bantuan RM75 sebulan dan sebagainya..itu bukan wang ke Faekah oiii! Ni cakap pikir pakai otak ke pakai idung?

Dah la janji...lepas tu tak bagi pulak...alih-alih kata rakyat Selangor tak perlukan bantuan kewangan...eloklah...Bos sengal..Setpolnya pon sengal..rakyat yang merana..memang patut ditukar mereka ni!!

TELEFON DATO SATIM DICEROBOH?

sumber: klpos

Ya..ini lah dia di antara bukti telefon Dato' Satim "diceroboh"...."ceroboh" la sangat hahaha..dari telefon Ketua Pembangkang ni ada mesej dari Dato Hassan Ali yang dihantar secara tak sengaja oleh Speaker DUN Selangor iaitu Teng Chang Kim. Teng menggesa ADUN2 Pakatan Rakyat untuk ceritakan kejayaan mereka selama 4 tahun memerintah..TELUS ke ini macam? 

Agaknya Teng dah tak mampu nak pertahan ADUN-ADUN Pakatan yang bertubi-tubi diserang oleh ADUN BN dalam DUN Selangor...macamana tak serang..dah Pakatan tak buat kerja untuk rakyat! Asyik nak berpolitik je 24 jam!


Berbalik pada kejayaan Pakatan yang Teng suroh kecoh2 kan dalam DUN...Kejayaan apa ye mereka buat di Selangor?

Mungkin yang ini kot?
1) Melariskan pasaran China Doll sebagai pelacur di Selangor
2) Rumah bajet murah berlambak-lambak senang maksiat nak masuk
3) Pasir adalah bisnes utama kerajaan negeri
4) Sakau bini orang (Badrolamin)
5) Agama Islam dipermain-mainkan (penggunaan nama Allah oleh orang kafir, kes murtad diperlekehkan)
6) Masalah sampah yang tak sudah-sudah..dah 4 tahun perintah baru terhegeh-hegeh nak beli lori compactor..

Dan terbaru AIR LOMBONG sebagai bekalan air untuk RAKYAT SELANGOR....

Tuesday, March 27, 2012

KHALID BERTERIMA KASIH...

HADIAH TERBARU RAKYAT SELANGOR! AIR LOMBONG


Kah kah kah..padanlah muka rakyat Selangor..selepas tanah dikorek berlobang-lobang di negeri Selangor ini untuk projek Pasir Khalid dan Anwar...Pakatan menghadiahkan lagi satu hadiah istimewa..

AIR LOMBONG!!


Tah siapa beral kencing dan ada bangkai kat lombong tu..pastu nak bagi rakyat minum air tu...EIIII MEMANG PAKATAN NI PENGOTOR LA..

KENAPA SERANGAN AZMIN ALI LEMAH?


Pelik juga bila serangan Azmin Ali terhadap Hassan Ali di atas tuduhan perbelanjaan ubahsuai bilik Exco Hassan Ali dikatakan tak munasabah...Takkan lah Azmin Ali tak tau yang perbelanjaan mengubahsuai tu duit kerajaan negeri sendiri dan sudah pasti ianya sudah diluluskan oleh kerajaan negeri...takkan lah Azmin tak tau yang duit tu pon bukan duit Hassan Ali atau duit Azmin Ali atau duit Khalid Ibrahim..tetapi duit kerajaan negeri yang sudah pastu perlu kelulusan Menteri Besar?

Sepatutnya Azmin Ali selaku orang paling kanan Anwar takkan menggunakan fakta sebegini untuk menyerang Hassan Ali...nampak sangat Azmin Ali masih mentah dalam dunia politik..terlalu fanatikkan Anwar Ibrahim sampai terpaksa membodohkan diri sendiri..

Azmin Ali bukan setahun jagung dalam politik..tapi selepas bertahun-tahun..kualiti serangan Azmin macam Mahfuz Omar...lemah dari segi fakta dan inti..dah tu pulak..yang mematahkan tuduhan Azmin Ali bukannya orang BN, tapi Menteri Besar Selangor yang juga orang PKR sendiri!!

Aduhaiii..malu nyeeee noook..

Last-last sekarang Azmin Ali diserang kiri dan kanan mengenai kekayaannya yang "luarbiasa" ketika menjadi pembantu kepada Anwar Ibrahim..heheheh



IP: Mana Azmin Ali dapat duit banyak beli ferrari tu?

Monday, March 26, 2012

MESRA DGN GRO LAGI ELOK?

Ini lah yang amat pelik dengan orang Pakatan Haram ni...pemimpin-pemimpin mereka banyak betol skandal antaranya khalwat dengan bini orang la (badrolamin dan mat sabu), maksiat sampai keluar gambar hutan belukar(skandal bukit lanjan) dan seks bersama pelacur China..itu orang pakatan tak kesah..tapi bila pemimpin BN mesra sama isteri pon mereka kata tak boleh..skandal dan sebagainya..

Friday, March 23, 2012

SAMBUTAN TAHUN KE-4 PAKATAN RAKYAT DI SELANGOR


Errr...ada ke sambutan tu? Eh apa sal takdek ek?
Tahun pertama ada..siap selepas 100 hari pon Pakatan sambut di Selangor..

Tahun kedua pon ada..

Tahun ketiga, iaitu tahun 2011 pon ada, siap Khalid lancar buku jingga di Shah Alam..

Tahun keempat..tarak?


Pelik betol tahun ke-4 takde sambutan...Takot ke derrr!!!

Nampaknya Pakatan bakal melingkup...patut la Anwar katanya dah plan nak tinggal di luar negara..

sumber: http://selangor13.blogspot.com/2012/03/mana-sambutan-ulangtahun-ke-4-pakatan.html

Thursday, March 22, 2012

YANG MANA SYAITAN?

YANG INI


ATAU YANG INI?


Yang di atas tu memang lah syaitan sebab dia penulis buku yang menghina Islam dan Rasulullah iaitu Satanic Versus.

Tetapi mamat yang bawah tu kononnya pernah kata mahu boikot sidang yang dihadiri si Syaitan yang di atas tu..

Tapi last-last mamat kat bawah tu hadir juga forum tersebut..

Dia bagi alasan kehadirannya yang dia berceramah pada hari yang berlainan dengan Salman Rushdie tu..

Kenapa Anwar tak ikut jejak langkah Imran Khan (ahli politik Pakistan) yang terus tak hadir sebagai tanda boikot Salman Rushdie? Baca tajuk berita kat bawah ni tentang pemboikotan Imran Khan...

Oh..lupa...Anwar mengagumi Salman Rushdie demi kebebasan berkarya..

"Tetapi itukan (Satanic Verses) satu karya..Ini faham kebebasan..sebab itu, kebebasan berwacana dan berpolemik itu perlu (kebebasan berpendapat)”, kata Anwar di hadapan kelompok Islam Liberal Indonesia."





JADI YANG MANA SYAITAN SEKARANG?

JEMPUTAN KE MAJLIS KARNIVAL JUARA RAKYAT PARLIMEN PUCHONG BERSAMA SELANGOR FM #SAVESGOR



Sukacita dimaklumkan Barisan Nasional Parlimen Puchong ingin menjemput tuan/puan ke majlis di atas yang akan diadakan pada :
Tarikh : 24 Mac 2012 (Sabtu)
Masa   : 9.00 Pagi hingga 6.00 Petang
Tempat : Padang SMK Taman Desaminium, Lestari Perdana

Semoga kehadiran tuan/puan akan lebih memeriahkan majlis ini. Pelbagai pameran dan jualan diadakan serta persembahan pentas dari artis terkenal tanahair. Jom kita beramai-ramai datang

APA FUNGSI PENASIHAT EKONOMI SELANGOR? - SATIM


Ini lah soalan yang ditanyakan oleh Ketua Pembangkang, Dato Dr Hj Mohamad Satim di dalam Dewan Undangan Negeri Selangor semalam. Dato' Satim juga bertanya tentang kos dan perbelanjaan yang ditanggung kerajaan negeri Selangor ke atas aktiviti-aktiviti Anwar dan juga pegawai-pegawai di bawahnya. Namun respon dari Pakatan cukup dangkal dan mereka ternyata terkedu dengan soalan tersebut.


Ikuti sebahagian ucapan Ketua Pembangkang, Dato Dr Hj Mohamad Satim di DUN Selangor berkenaan dengan Penasihat Ekonomi Selangor




Dulu mereka pernah kata Anwar hanya gaji RM1...tapi di sebalik itu pula, harta dan duit kerajaan negeri habis ditarah dan digunakan sesuka hati untuk kepentingan Anwar. Khalid Ibrahim seharusnya menjawab dan memberi justifikasi khusus tentang perlantikan Anwar sebagai penasihat Ekonomi negeri. Walaupun dikatakan Anwar hanya di bayar hanya RM1, tak semestinya tiada sumbangan atau dia boleh buat sesuka hati ke atas segala hasil mahsul negeri ini.

Dan Pakatan nampaknya memang mengurus negeri Selangor macam keluarga Anwar yang punya..

TIADA SURAU ATAU MASJID BARU DI SELANGOR?


Tahniah kepada semua penyokong PAS di Selangor. Selepas 4 tahun Pakatan Haram memerintah, satu surau mahupun masjid baru tiada dibina di negeri ini. TERIMA KASIH PAS!

Wednesday, March 21, 2012

MENTERI BESAR SELANGOR PEMBOHONG! - SATIM


Dulu Khalid pernah janji yang dia nak jaga dan memantau kecurian pasir di negeri Selangor. Namun akhbar The Star baru-baru ini mendedahkan kegiatan curi pasir sebenarnya makin berleluasa dengan penemuan kegiatan curi pasir di kawasan sebesar padang bola di Hulu Langat dan ianya turut disahkan oleh Pejabat Tanah Hulu Langat. Itulah yang diperbahaskan oleh Ketua Pembangkang Selangor Dato Dr Hj Mohamad Satim Diman di Dewan Undangan Negeri Selangor semalam.



Apa sudah jadi dengan janji Khalid Ibrahim? Ini dah kira kes GAGAL!! Mesti ada lori dan jentera pengorek bakal dikambing hitam kan...hehehe..

Lagi satu....mana pergi Yaakob Sapari yang hebat tangkap lori pasir pakai kain pelikat?


PEMIMPIN POLITIK BESAR PUJI LELAKI KACAK?

Ala..korang ni macam tak tau pulak siapa pemimpin yang suka lelaki jambu dan kacak...cer baca kat bawah ni... 


APA CELOP TOOOOK!!!??? SERAMMM DERR...

Tuesday, March 20, 2012

PAKATAN HARAM DAH HABIS MODAL DI SELANGOR #saveSgor

credit photo to selangor13

Pakatan Haram nampaknya dah habis modal..Dah 4 tahun memerintah pun, asyik-asyik nak salahkan BN lagi. Rakyat terus dilupakan...dan bila nampak rakyat dah ramai menyokong BN, Pakatan main cerita lama balik...Sampaikan Pakatan TERPAKSA jual cerita sebegini di masjid-masjid di mana risalah-risalah sebegini dilambakkan di Masjid-masjid seluruh Selangor ketika solat jumaat...Menurut tinjauan...risalah-risalah sebegini tidak dipedulikan oleh rakyat Selangor...dan natijahnya, risalah-risalah ini terbiar begitu sahaja..mana taknya..orang pergi masjid nak beribadat...bukan nak dengar cerita politik sampah macam Khalid buat ni..


kalau nak diungkit cerita lama..PENASIHAT EKONOMI SELANGOR punyai banyak cerita lama dia..tak caya tanya Nalakarupan sahabat baik Anwar berpuluh tahun...

Dah la pakai mahkamah kanggaru...Isu pasir mahkamah kanggaru lah tukang cover up..puiiihh!!

GTP GAGAL?

Ini lah berita yang paling disukai oleh juak-juak Pakatan Haram..padahal GTP adalah penting untuk rakyat dan negara.

Namun apa yang sebenar yang berlaku ialah GTP berjaya membuatkan Negara mencatatkan pengurangan dari segi defisit sejak tahun 2009, dan mendekatkan negara ke kawasan selamat. Malaysia jauh mengatasi negara maju seperti US, UK dan Spain. Ini membuktikan bahawa negara berada di landasan tepat untuk mempunyai status ekonomi yang baik dan menjauhkan negara dari bangkrap seperti yang dialami negara Greece.

Monday, March 19, 2012

VIDEO PATPONG ANWAR


Video Anwar bersama SIAM DOLL bakal keluar pagi ini? Tungguuuuu....


IP: China dia sapu, Siam dia sapu...dia memang boleh ganti Austin Powers a.k.a International Man of Mystery

Sunday, March 18, 2012

SAH NIK AZIZ JADI ARTIS: PAKAI DIALOG FILEM

Cuba tonton babak dalam filem Seniman Bujang Lapok ni..


Salah satu dialognya ialah, "bilik ni bukan bapak kau yang bayar sewa"

Itu dialog filem..memaparkan segelintir masyarakat..dan apabila perkataan yang melibatkan ibu dan ayah kita..tentu orang yang dengar marah..tak kiralah orang itu bersalah atau tidak, perkataan yang melibatkan ibu dan ayah tak harus digunakan kerana ia bakal mengakibatkan persengketaan jadi lebih buruk..

Cuba baca kenyataan seorang ARTIS baru tapi dah lama jadi ULAMA ni..cakap..



Itulah statement dari seorang yang digelar Mursyidul Am dan Tok Guru..tak lain tak bukan..Nik Aziz Nik Mat..

Filem adalah fiksyen atau cereka...ia dicipta oleh penulis skrip, di arahkan oleh pengarah dan ianya bukan bahan yang harus jadi ikutan..Nik Aziz pula adalah seorang yang dikatakan ALIM ULAMA BUKAN ARTIS, seorang yang dikatakan agamawan dan macam-macam lagi...tapi dengan kenyataan sedemikian..layakkah dia menjadi guru kepada kita mahupun anak-anak kita? Layakkah dia ingin memimpin perjuangan Islam? 

Kalau ada anak-anak kita bergaduh dan sebut "mak bapak"...mereka boleh kata.."alah...Tuan Guru Nik Aziz pon cakap mak bapak!!" 

Korang nak jawab apa?



Tepuk dada tanya iman..

SAYONARA KHALID DAN FAEKAH...


Selepas Khalid Ibrahim dah takde peluang nak jadi MB Selangor untuk penggal depan selepas alamat mengundi ditukar ke KL, SeTUA usaha Politik Khalid pon dikhabarkan akan dipecat...kah kah kah...sikit demi sedikit Khalid Ibrahim dan konco-konco nya nak dibuang dari kerajaan Negeri Selangor...Bye bye..lepas ni boleh lah touching-touching macam dalam gambar kat atas tu lagi ye...hehehe...

sumber: http://medan-info-kita.blogspot.com/2012/03/bocor-dari-pejabat-khalid-gagap-faekah.html

Saturday, March 17, 2012

GADIS BEKAL DOKUMEN PADA RAFIZI MASYUK?

sekadar gambar hiasan..

Rafizi kononnya dah jadi jaguh untuk Anwar dalam memburuk-burukkan PM. Rafizi Ramli telah memberi persepsi buruk konon PM pakai duit rakyat untuk majlis pertunangan anaknya. Namun, kalau dia ingat dia pandai, ada orang lagi pandai...Pekerja hotel yang membekalkan Rafizi mengenai dokumen tempahan majlis pertunangan anak Dato' Seri Najib dikatakan dibayar berpuluh ribu ringgit oleh Rafizi. Ini BUKAN RASUAH KE? Siapa bagi modal pada Rafizi sampai berpuluh ribu ringgit tu? Jeng-jeng-jeng...

sumber: http://penaksj.wordpress.com/2012/03/14/hot-rafiziramli-bayar-puluhan-ribu-ringgit-untuk-invoice-pertunangan-anak-pm-identiti-pekerja-hotel-bakal-didedahkan/

Friday, March 16, 2012

LEPAS JADI ARTIS, NIK AZIZ JADI PRODUK PULAK..


Haritu Nik Aziz kata nak jadi artis...kini dia diiktiraf sebagai produk pulak..adoiiiyaiii

Kesian tok guru..dia nak jadi artis..orang label dia jadi produk pulak..tapi bagi kami di Ikrar Pemuda, Nik Aziz HANYA JADI MASKOT untuk mengaburi mata umat Islam supaya terlena dengan gaya Islamik Nik Aziz walaupun dasarnya PAS selalu tunduk pada Anwar dan DAP....sampai sanggup gadaikan perjuangan mereka berpuluh tahun iaitu tubuhkan negara Islam dan hukum hudud..

KHALID IBRAHIM TAK BOLEH JADI MB LAGI? #SAVESGOR


Kah kah kah..siapa la pergi tukor kawasan mengundi Khalid Ibrahim ke Lembah Pantai KL..Alamat tak merasa la Khalid Ibrahim nak jadi MB lagi..sebab kalau nak jadi MB kena lah jadi pengundi di Selangor heheheh..Entah-entah orang PKR sendiri kot yang tukar..mana tak nya..Khalid Ibrahim memang dah gagal jadi MB kat Selangor..huru-hara negeri ini dibuatnya...Islam dan bangsa habis dijualnya.

Tapi siapa yang sabotaj ni? Apa pasal pulak dia ke kawasan Lembah Pantai? Khalid agaknya akan digantikan dengan Nurul Izzah la kot..ye la..penduduk Lembah Pantai pon dah menyampah dengan Nurul Izzah..bukannya nak tolong orang Lembah Pantai masa susah pon..asyik ke luar negara sahaja..jadi Khalid lah agaknya bakal jadi calon kat situ..kesian..

Kesian Khalid..macam akan dibakulsampahkan oleh PKR je...heheheheh..


Thursday, March 15, 2012

BUKTI PAS SUKA JILAT LUDAH SENDIRI


PAS kata BR1M tu adalah SOGOKAN dan UMPAN UMNO BN untuk PRU-13..Last-last siapa yang sapu?

 


ABDUL HAMID BIN BAHATIM ialah YDP PAS Bentong..

kalau dah tau BR1M tu WANG SOGOKAN...APA PASAL MAU AMBIL? 


ALHAMDULILLAH..ISLAM PAS SUBUR DI PULAU PINANG

Ini lah tanda kejayaan PAS MENGHIDUPKAN ISLAM VERSI PAS DI PULAU PINANG...Tahniah...

Wednesday, March 14, 2012

PAKATAN GUNA WARGA VIETNAM EDAR RISALAH KERAJAAN NEGERI

Pakatan Haram di Selangor nampaknya semakin ditolak rakyat Selangor. Mana taknya sampaikan nak edarkan risalah kerajaan Selangor Kini pon pakai ORANG VIETNAM! ini terjadi di pasar malam Puchong Indah baru-baru ini...tengok gambar-gambar ni...